شناسهٔ خبر: 19577474 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

2 مدال رهاورد ورزش همدان در بازی های کشورهای اسلامی

همدان- ایرنا- ورزش همدان در حالی 2 سهمیه ورزشکار در بازی های کشورهای اسلامی داشت که توانست 2 نشان قهرمانی را به ارمغان آورد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا کاروان ورزشی ایران با کسب 98 مدال (39 طلا، 26 نقره و 33 برنز) و قرار گرفتن در رتبه سوم جدول رده بندی به کار خود در چهارمین دوره بازی های همبستگی کشورهای اسلامی پایان داد.
در این پیکارها مه لقا جام بزرگ ملی پوش همدانی تیراندازی کشورمان توانست به نشان برنز دست یابد.
جام بزرگ که پرچم دار کاروان ورزشی کشورمان در بازی های کشورهای اسلامی بود، در فینال تفنگ سه وضعیت ٥٠ متر به مدال برنز دست یافت.
همچنین فرود ظفری ووشو کار نهاوندی سانداکار وزن منهای 65 کیلوگرم کشورمان با عبور از بایرام شامادوف ملی پوش جمهوری آذربایجان به مدال طلا دست یافت.
معاون اداره ورزش و جوانان همدان در این باره گفت: کاروان ایران با ترکیب 280 نفر (127 ورزشکار مرد و 31 ورزشکار زن) در 20 رشته در این بازی ها حضور داشت و عملکرد موفقی را از خود برجای گذاشت.
علی ضمیری کامل اظهار کرد: همدان نیز 2 سهمیه ورزشکار در این رقابت ها داشت که یک نشان طلا و یک مدال نقره به دست آورد.
وی اضافه کرد: عملکرد ورزشکاران همدانی در این رقابت ها بسیار مطلوب بود و استان همدان در صدر استان های موفق در کسب مدال قرار گرفت.
وی خاطرنشان کرد: همدان قبل از اعزام ورزشکاران به بازی های کشورهای اسلامی سه سهمیه داشت که بوکسور این استان در نهایت از تیم ملی خط خورد تا 2 سهمیه به این رقابت ها اعزام شود.
ضمیری کامل افزود: هدفگذاری ورزش همدان در بخش قهرمانی کسب بیشترین سهمیه در بازی های آسیایی و نیز المپیک آینده است و می خواهیم به نسبت دوره های قبلی از افزایش چشمگیر سهمیه برخوردار شویم.
هم اینک بیش از 70 هزار ورزشکار به صورت سازمان یافته در رشته های مختلف ورزش همدان فعالیت دارند.
7520/6993
خبرنگار: میثم ناصرنژاد** انتشار:اکبر بهاروند

انتهای پیام /*

نظر شما