شناسهٔ خبر: 19577239 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

جام باشگاه های زنان آسیا/شکست بانوان والیبالیست بانک سرمایه مقابل تایلند

تهران - ایرنا - تیم والیبال بانوان بانک سرمایه ایران دررقابت های جام باشگاه‌های زنان آسیا در نخستین دیدار خود مقابل تیم چانبوری تایلند با نتیجه سه بر یک شکست خورد.

صاحب‌خبر -

به گزارش روز پنجشنبه پایگاه اطلاع رسانی فدراسیون والیبال، نماینده والیبال زنان ایران در این رقابت ست‌های اول، دوم و چهارم را با امتیاز 25بر22، 25 بر 21، 25بر23واگذار کرد و ست سوم را با نتیجه 25 بر22 به سود خود به پایان برد.
شاگردان «میترا شعبانیان» سرمربی تیم ایران در دومین دیدار فردا (جمعه) به مصاف نماینده چین تایپه می ‌روند.
مهدیه خواجه کلایی، فرانک بابلیان، سودابه باقرپور، ندا چملانیان، شبنم علیخانی، زینب گیوه، مهسا صابری، مائده برهانی، نیلوفر ابراهیمی، تهمینه درگزنی، فرنوش شیخی، نیلوفر حجتی، مهتا محمدی و مهتاب رحمانی 14 بازیکن تیم بانک سرمایه در این رقابت ها هستند.
سرمربی تیم والیبال بانک سرمایه پس از این شکست در گفت و گو با خبرنگاران گفت: با اختلاف کم مغلوب حریف شدیم و از عملکرد تیم راضی هستم. البته تیم تایلند سال ها تجربه قهرمانی در باشگاه های آسیا را دارد و امسال نیز با تکیه بر دو بازیکن آمریکایی خودش بسیار قدرتمند ظاهر شده است.
وی افزود: بازیکنان ایران اشتباهات فردی بسیاری داشتند و اگر اشتباهات فردی آنها کمتر بود، می توانستیم بازی را به سود خودمان به پایان برسانیم.
سرمربی تیم بانوان بانک سرمایه در خصوص بازی فردا مقابل چین تایپه گفت: با این بازی که بازیکنانم امروز انجام دادند اعتماد به نفس بیشتری خواهند داشت و تمام تلاش ما پیروزی در دیدار پیش رو است.
رقابت های والیبال قهرمانی باشگاه های بانوان آسیا از چهارم تا 10 خرداد در شهر «اوسکمن گورسک» کشور قزاقستان با حضورهشت تیم در حال برگزاری است.
تیم ایران در گروه نخست با تیم های قزاقستان، تایلند و چین تایپه همگروه است و در گروه دوم نیز تیم های ژاپن، چین، ویتنام و فیلیپین حضور دارند.
برای آگاهی از آخرین اخبار ورزش ایران و جهان با کانال ورزشی ایرنا در تلگرام irnavarzesh@ همراه شوید.
ورزشی**9029**
تنظیم کننده: محمد مهدی موذن**انتشاردهنده:علی خورسندی

انتهای پیام /*

نظر شما