شناسهٔ خبر: 19576287 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

سلیمانی:

فتح خرمشهر فتح الفتوح دفاع مقدس است

گروه حماسه و جهاد: استاندار چهارمحال و بختیاری فتح خرمشهر را فتح الفتوح هشت سال دفاع مقدس دانست و گفت: فتح خرمشهر تمام کشورهای استکباری جهان را غافلگیر کرد چون رزمندگان ما با دست‌خالی و در زمان کوتاهی توانستند خرمشهر را به خاک میهن عزیزمان برگردانند.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از چهارمحال و بختیاری، قاسم سلیمانی دشتکی، استاندار چهارمحال و بختیاری، صبح امروز چهارم خرداد در آیین غبارروبی گلزار شهدا که به مناسبت آزادسازی خرمشهر در گلزار شهدای شهرکرد برگزار شد، با تبریک سالروز فتح خرمشهر، اظهار کرد: حضور در گلزار شهدا تجدید بیعت با شهدا و راه و سیره شهدا است. 
استاندار فتح خرمشهر را فتح الفتوح هشت سال دفاع  مقدس دانست و گفت: فتح خرمشهر تمام کشورهای استکباری جهان را غافلگیر کرد چون رزمندگان ما با دست‌خالی و در زمان کوتاهی توانستند خرمشهر را به خاک میهن عزیزمان برگردانند.
وی با اشاره به رشادت‌های نیروهای استان در تیپ قمر بنی‌هاشم (ع) در زمان جنگ ایران و عراق، اظهار کرد: طی عملیات‌های فتح خرمشهر 80 نفر از رزمندگان استان شهید شدند و این نشانه نقش عظیم آن‌ها در این پیروزی بود.
استاندار با تأکید بر اینکه مقاومت‌ها برای فتح خرمشهر باعث شد نام کشور و شهدای ایران جاودانه بماند افزود: مردم استان در تمام صحنه‌ها ازجمله پیروزی انقلاب اسلامی، حفظ نظام، دفاع از کیان نظام و کشور جمهوری اسلامی ایران، نقشی خطیر و پررنگ ایفا کردند.
وی خاطرنشان کرد: خانواده شهدا چشم‌ و چراغ همه مردم و خود شهدا نیز افتخار ابدی برای کشور هستند.


نظر شما