شناسهٔ خبر: 19576255 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

فرمانده آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم(ع) نداجا خبرداد:

برگزاری روزانه بیش از 64 کلاس قرآن کریم در ماه مبارک رمضان

گروه فعالیت‌های قرآنی: فرمانده آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم(ع) نداجا برگزاری روزانه بیش از 64 کلاس قرآن کریم در ایام ماه مبارک رمضان را توفیقی بزرگ برای این فرماندهی دانست و گفت: مهمترین ابزار مقابله با جنگ فرهنگی دشمن اقدام قرآنی و دینی است.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از گیلان، در آستانه فرا رسیدن ایام پر فیض ماه مبارک رمضان، ناخدایکم احمدرضا شهیدی، فرمانده آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم(ع) نداجا امروز در جمع مربیان قرآنی و تعدادی از فرماندهان، اظهار کرد: مربیان قرآنی بهترین افراد جامعه هستند و پیامبر گرامی اسلام(ص) در اهمیت جایگاه مربیان قرآنی فرمودند«بهترین شما کسانی است که قرآن را به دیگران بیاموزد».

وی با بیان اینکه بهترین کار را در بهترین ماه با بهترین کلام در اختیار عموم قرار دهیم، افزود: کشور ما یک کشور قرآنی است اما کارهای قرآنی صورت گرفته کافی نیست و می‌بایست با تلاش و جدیت در تربیت و آموزش قرآنی جوانان خود بکوشیم.

فرمانده آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم(ع) نداجا برگزاری روزانه بیش از 64 کلاس قرآن کریم در ایام ماه مبارک رمضان را توفیقی بزرگ برای این فرماندهی دانست و تصریح کرد: برگزاری این تعداد کلاس قرآن در یک روز، بصورت همزمان و در یک مجموعه نمونه و بی نظیر است.

وی با اشاره به تلاش گسترده این فرماندهی در گسترش فرهنگ قرآنی و همچنین تربیت حافظان قران کریم، گفت: از اینکه مشاهده می‌شود، فعالیت‌های قرآنی صورت گرفته در این فرماندهی باعث کسب رتبه‌های برتر در سطح نیروی دریایی و همچنین ارتش گردیده موجب خوشحالی است اما با توجه به اینکه هجوم فرهنگی دشمن به آرمان‌ها و اعتقاد مذهبی جوانان ما، هر روز گسترده‌تر می‌شود، لزوم تلاش بیشتر در امر آموزش قرآن کریم ضروری است.

ناخدایکم شهیدی بُرنده‌ترین سلاح برای مقابله با دشمن را عمل به تعالیم قرآن و سیره اهل بیت(س) دانست و افزود: باید در تقویت امور قرآنی و ترویج سیره ائمه معصومین (ع) بکوشیم.

فرمانده آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم(ع) نداجا رشت، افزود: تمام فعالیت‌های ما باید قرآن محور باشد، زیرا جوانان و آینده سازان نیروی دریایی که در این مرکز مشغول تربیت و آموزش هستند، نقشی تعیین کننده در آینده نیروی دریایی ارتش دارند و بر همه ما وظیفه است در ارتقای بعد معنوی کارکنان بکوشیم. 

ناخدایکم شهیدی با بیان اینکه دشمن پس از شکست در جنگ سخت روی به جنگ نرم آورده است، گفت: از مهمترین ابزار مقابله با جنگ فرهنگی دشمن اقدام قرآنی و دینی است.

نظر شما