شناسهٔ خبر: 19576104 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

شعبانیان: از عملکرد بازیکنانم راضی هستم

سرمربی تیم والیبال زنان بانک سرمایه گفت: اگر روی اشتباهات فردی کنترل داشتیم٬ می توانستیم ببریم٬ در مجموع از عملکرد بازیکنانم راضی هستم.

صاحب‌خبر -

شعبانیان: از عملکرد بازیکنانم راضی هستمبه گزارش خبرنگار خبرگزاری صداوسیما؛ میترا شعبانیان پس از شکست مقابل نماینده تایلند گفت: بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم و حتی فکر نمی کردیم با این اختلاف مغلوب شویم.تیم تایلند سال ها تجربه قهرمانی در باشگاه های آسیا را دارد و امسال هم با تکیه بر دو بازیکن آمریکایی خودش بسیار قدرتمند در این مسابقات حاضر شده است.

وی افزود: بازیکنان ما اشتباهات فردی بسیاری داشتند وگرنه حتی می توانستیم بازی را به سود خودمان به اتمام برسانیم ولی باز هم من از عملکرد همه بازیکنانم راضی هستم.

شعبانیان در مورد بازی فردا مقابل چین تایپه هم گفت: با این بازی که بازیکنانم امروز انجام دادند اعتماد به نفس بیشتری خواهند داشت و تمام سعی مان این است که بازی را به نفع خودمان به اتمام برسانیم و این دور از دسترس نیست.

هجدهمین دوره رقابت های قهرمانی باشگاه های زنان آسیا با حضور هشت تیم از ٤ تا ١١ خردادماه در قزاقستان در حال برگزاریست و تیم بانک سرمایه نماینده ایران در این رقابت ها فردا ساعت ١٤ به وقت محلی در دومین دیدار خود به مصاف چین تایپه خواهد رفت.


نظر شما