شناسهٔ خبر: 19575723 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

نماینده ولی فقیه در سپاه: موفقیت ایران در عرصه بین الملل حیرت آور است

گرگان - ایرنا - نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت که موفقیت جمهوری اسلامی ایران در عرصه بین الملل برای همه از جمله دشمنان نظام حیرت آور است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین علی سعیدی روز پنجشنبه در همایش معنوی - مذهبی مبلغان دینی با عنوان تبیین جایگاه قرآن در کاهش آسیب های اجتماعی استان گلستان در گرگان اظهار داشت: حتی به اذعان وزیر خارجه آمریکا به عنوان دشمن کشورمان، سیاست خارجی جمهوری اسلامی جزو چهار کشور موثر دنیا شامل ایران، آمریکا، روسیه و چین است.
وی به الگوپذیری از انقلاب اسلامی نزد مردم سوریه طی 5 سال مقاومت نیز اشاره کرد و گفت: انقلاب اسلامی ایران دیگر مرز نمی شناسد و عملا بین المللی شده است.
سعیدی به موفقیت جمهوری اسلامی ایران در حوزه فناوری، پزشکی، فضایی و هسته ای هم اشاره کرد و خطاب به حاضران گفت: ضرورت دارد مردم کشورمان بیشتر در جریان موفقیت های نظام قرار گیرند که نقش روحانیان در اطلاع رسانی بسیار تاثیرگذار خواهد بود.

** آمریکا امکان حمله به ایران را ندارد

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان این که توازن قوا در منطقه به وجود آمده است، گفت: امروز جنگ نابرابر به جنگ نامتقارن در منطقه تغییر پیدا کرده است و به همین علت آمریکایی‌ها امکان حمله به ایران را ندارند.
وی همچنین گفت: نسل جوان را باید بیش از پیش با دستاوردهای نظام آشنا کنیم چرا که با پدیده بیگانگی این قشر با انقلاب مواجهیم که البته تقصیر جوانان هم نیست.
مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان نیز در این همایش از اعزام افزون بر 900 مبلغ دینی در ماه مبارک رمضان به مناطق مختلف این استان خبر داد و گفت: اهل سنت گلستان یک هزار و 300 و شیعیان استان 980 مسجد دارند.
حجت الاسلام نورالله ولی‌نژاد افزود: بیش از 2 هزار هیئت‎ مذهبی در استان گلستان فعالیت دارند که بهتر است مشاور روحانی هم داشته باشند.
رئیس شورای سیاست‎گذاری ائمه جمعه استان گستان نیز در این همایش گفت: بهره‎گیری از ظرفیت روحانیان در مناسبت های مختلف به منظور کاهش آسیب های اجتماعی مورد توجه است.
حجت الاسلام ابولفضل عامری افزود: مقام معظم رهبری هم بر رفع آسیب‎های اجتماعی تاکید دارند و حتی فهرستی از آسیب‎ها در منویات مقام معظم رهبری مطرح شده است.
وی بر مشارکت بیشتر دستگاه های مرتبط با رفع آسیب های اجتماعی در استفاده از ظرفیت روحانیان به منظور آگاه سازی هر چه بیشتر جامعه تاکید کرد.
6204/6203/1772
*خبرنگار: علی اصغر تیموریان **انتشاردهنده: مجید ملازاده

انتهای پیام /*

نظر شما