شناسهٔ خبر: 19575095 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

با حضور هنرمندان و شاعران؛

محفل شعر حماسه سالروز فتح خرمشهر در دماوند برگزار شد

محفل شعر حماسه سالروز فتح خرمشهر با حضور هنرمندان و شاعران، در فرهنگسرای کوثر شهر دماوند به همت کانون بسیج هنرمندان برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به‌نقل از پایگاه خبری تحلیلی تارود ؛ محفل شعر حماسه سالروز فتح خرمشهر همزمان با روز مقاومت با حضور هنرمندان و شاعران، در فرهنگسرای کوثر شهر دماوند به همت کانون بسیج هنرمندان برگزار شد.

حسین ناصری، مسئول کانون بسیج هنرمندان شهرستان دماوند در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی تارود، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره هشت سال دفاع مقدس و آزاد سازی خرمشهر اظهار کرد: نشست شعر حماسه خرمشهر، با حضور اساتید ادبیات و شعرای جوان شهرستان دماوند در فرهنگسرای کوثر برگزار شد که دران ۶ اثر از آثار شعرا قرائت گردید.

وی افزود: هدف از برگزاری این نشست، شناسایی شاعران جوان و نسل جدید با خاطرات جنگ و دفاع است؛ چراکه این افراد شاهد وقایع آن زمان نبوده‌اند و این آثار، تداعی‌گر هشت سال دفاع مقدس است.

ناصری خاطرنشان کرد: ما امروز شاهد حضور جوانان در کنار پیشکسوتان شعر و ادب بودیم؛ لذا بر اساس نظرسنجی‌های انجام‌شده، استقبال خوبی از این نشست صورت پذیرفت.

مسئول کانون بسیج هنرمندان شهرستان دماوند با توجه به راه‌یابی شعرا و هنرمندان به جشنواره‌های استانی تأکید کرد: خوشبختانه هنرمندان و شاعران فعال در سطح شهرستان دماوند، حضور مؤثری در جشنواره‌های استانی دارند و در سال‌های گذشته، همواره رتبه‌های دوم تا چهارم جشنواره را از آن خود نمودند؛ این امر بیانگر استقبال خوب اهالی این شهرستان از شعر و ادبیات است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی تارود؛ نشست شعر حماسه فتح خرمشهر در فرهنگسرای کوثر، علاوه بر شعرخوانی، با اجرای موسیقی با مضمون دفاع مقدس همراه بود.

انتهای پیام/ م

نظر شما