شناسهٔ خبر: 19574945 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مدیرکل راه آهن شمال شرق(۱):

۲۶۰۰ رام قطار از ناحیه شمال شرق(۱) تردد کردند/ رشد۱۴۷درصدی تناژ

​شاهرود- مدیرکل راه آهن شمال شرق(۱) با اشاره به تردد دو هزار و ۶۰۶ رام قطار از این ناحیه طی فروردین ماه سال جاری، گفت: تناژ حمل بار در این ماه به نسبت سال قبل ۱۴۷درصد رشد داشت.

صاحب‌خبر -

فرشاد زادخور در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن اعلام اینکه در فروردین ماه سال جاری تعداد دو هزار و ۲۲۸رام قطار مسافری و ۳۷۸ رام قطار باری از ناحیه  شمال شرق(۱)تردد کردند، ابراز داشت: مقدار شاخص تناژ بار تخلیه شده در فروردین ماه سال جاری از رشد ۱۴۷درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل برخوردار بوده است.

وی ضمن اعلام احداث خط سه شهرک صنعتی مجاور راه آهن شمالشرق (۱) افزود: این پروژه با هزینه ای بالغ بر ۱۵میلیارد ریال اجرا شده است که در اولین گام بهره برداری از این خط، دانه های روغنی بارگیری شده پس از حمل، در این خط مستقر و عملیات تخلیه آن  انجام خواهد گرفت.

مدیرکل راه آهن شمال شرق(۱) همچنین  ابراز داشت: در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری و شعار اقتصاد مقاومتی٬ تولید و اشتغال خط سوم ریلی به طول۹۰۰متر در ایستگاه شهرک صنعتی سمنان در این اداره کل احداث و آماده بهره برداری شد.

زادخور افزود: یکی از اهداف شرکت راه آهن جمهوری اسلامی شناسایی چشمه های بار و افزایش حمل بار توسط ریل است که به همین منظور با احداث این خط، کار بارگیری و تخلیه  روزانه  انواع محمولات تولیدی شهرک مذکور افزایش خواهد یافت.

نظر شما