شناسهٔ خبر: 19574331 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: قدس آنلاین | لینک خبر

کاهش نرخ دلار و افزایش قیمت سکه

صرافان سکه و ارز روز پنجشنبه هر دلار آمریکا را با ۶۴ ریال کاهش نسبت به دیروز ۳۷ هزار و ۳۱۹ ریال و هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید را با ۲۰ هزار ریال افزایش ۱۲ میلیون و چهار هزار و ۵۰۰ ریال فروختند.

صاحب‌خبر -

به گزارش قدس آنلاین، بر اساس نرخ های اعلامی سامانه نظارت ارز (سنا) هر یورو تا زمان انتشار این خبر در مقایسه با میانگین قیمت دیروز ۲۳۶ ریال کاهش داشت و ۴۱ هزار و ۵۸۰ ریال به فروش رفت و هر پوند انگلیس نیز با ۱۲ ریال افزایش ۴۸ هزار و ۷۰۷ ریال فروخته شد.

در تارنمای اتحادیه طلا، جواهر و سکه تهران نیز قیمت هر دلار آمریکا ۳۷ هزار و ۴۷۰ ریال و هر یورو ۴۲ هزار و ۳۸۰ ریال اعلام شده است.

** تحولات بازار سکه و طلا
بر پایه اعلام اتحادیه طلا و جواهر و تا زمان انتشار این خبر سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم نسبت به دیروز ۲۰ هزار ریال کاهش داشت و ۱۱ میلیون و ۷۹۰ هزار ریال فروخته شد.

هر قطعه نیم سکه طلا و ربع سکه هر کدام ۱۰ هزار ریال افت قیمت داشت و به ترتیب ۶ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال و ۳ میلیون و ۷۱۰ هزار ریال عرضه شدند.
در معاملات امروز هر قطعه سکه گرمی بدون تغییر بود و ۲ میلیون و ۵۶۰ هزار ریال به خریداران عرضه شد.

اتحادیه طلا قیمت جهانی هر اونس طلا را یک هزار و ۲۵۹ دلار و ۴۰ سنت اعلام کرد که نسبت به دیروز یک دلار و ۳۰ سنت افزایش دارد؛ بهای هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز با افزایش یک هزار و ۷۳۰ ریالی یک میلیون و ۱۴۸ هزار و ۶۷۰ ریال در معاملات امروز ثبت قیمت شد.

نظر شما