شناسهٔ خبر: 19573417 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

مدیر صندوق کارآفرینی امید اردبیل:

۴۱ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال‌زایی به روستائیان اردبیلی اختصاص یافت

R41374/P1357/S6,49/CT11

مدیر صندوق کارآفرینی امید اردبیل گفت: با هدف رونق و توسعه اشتغال سال گذشته ۴۱ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال‌زایی به روستائیان اردبیلی اختصاص یافته است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، محمد حسن شاهنده بعد از ظهر امروز در جلسه اجرای طرح اشتغال‌زایی در اردبیل اظهار داشت:  با هدف رونق و توسعه اشتغال سال گذشته 41 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال‌زایی به روستائیان اردبیلی اختصاص یافته است.

وی افزود: حمایت از اشتغال و توانمندسازی اقشار نیازمند و محروم جامعه موضوعی است که این صندوق با حمایت از طرح‌های تولیدی اشتغال‌زایی روستا محور در اولویت قرار داده است و در این زمینه تاکنون برای 300 نفر به صورت مستقیم و هزاران نفر به طور غیرمستقیم اشتغال ایجاد شده است.

مدیر صندوق کارآفرینی امید اردبیل گفت: حل موضوع بیکاری به عنوان یکی از مهم‌ترین موارد در جامعه نیازمند برنامه‌ریزی‌های منسجم و هدفمند است که در این زمینه نباید از هیچ تلاشی دریغ شود، بلکه باید این موضوع با جدیت و اهتمام ویژه‌ای در دستور کار قرار داده شود تا به تمامی اهداف مورد نظر خود در این زمینه دست یابیم.

شاهنده بیان کرد: این صندوق با هدف حمایت و ارائه خدمات برای ایجاد طرح‌های اشتغال‌زایی از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند و مهم‌ترین هدف ما این است که در جامعه هیچ مشکلی از بابت نبود کار و سرمایه وجود نداشته باشد و به تمامی اهداف مورد نظر خود در این زمینه دست یابیم.

وی تصریح کرد: حمایت از طرح‌های اشتغال‌زایی روستایی و طرح‌های گردشگری روستایی از دیگر برنامه‌های اجرایی این صندوق است که به طور حتم این موضوع می‌تواند در رابطه با ایجاد اشتغال و فضای مناسب کسب و کار بسیار موفق عمل کند و ظرفیت‌های گردشگری منطقه را به همگان معرفی کند.

مدیر صندوق کارآفرینی امید اردبیل افزود: در طول چهار سال گذشته با ارائه تسهیلات 551 میلیارد ریال تسهیلات فرصت شغلی پایدار فراهم برای چهار هزار و 600 نفر فراهم شده است.

انتهای پیام/

نظر شما