شناسهٔ خبر: 19572803 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

آغاز طرح نظارت بر قیمت اجناس ماه رمضان در سیستان و بلوچستان

مدیر بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان از آغاز طرح ویژه نظارتی ماه مبارک در استان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدرفیع سلطانزاده در گفت و گو با خبرنگار لادیز، اظهار کرد:هر ساله در چنین روزهایی شاهد افزایش قیمت‌ها در بازار موادغذایی هستیم و فروشگاه‌های مختلف قیمت‌ها را خودسرانه افزایش می‌دهند، تیم‌های بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت در زمینه کنترل بازرسی این روزها با تمام توان تلاش می‌کنند تا از بروز تخلفات در افزایش قیمت ها جوگیری کنند.

وی افزود: برای جلوگیری از تخلفات احتمالی و تنظیم بازار و حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان طرح ویژه نظارتی ماه مبارک رمضان از سوم خرداد آغاز و تا پایان ماه مبارک در سراسر استان ادامه دارد.

وی با اشاره به آغاز کنترل و نظارت برقیمت ها، خاطرنشان کرد: تیم های بازرسی از چند روز قبل از ماه مبارک رمضان در زمینه کنترل قیمت مواد غذایی با حساسیت بیشتری ورود کرده و ضمن ارایه گزارش با هرگونه تخلفی به شدت برخورد خواهد شد.

سلطانزاده با اشاره به اجرای طرح تشدید نظارت در تمام استان، تاکید کرد: کار نظارت و تجهیز واحدهای عرضه کننده موادغذایی موردنیاز ماه رمضان که اغلب شامل اقلام نظارتی مورد تاکید در این طرح شامل خرما، برنج، قند و شکر، شیرینی‌های پرمصرف، اقلام لبنی و پروتئینی، میوه و از این دست محصولات است در ایام ماه رمضان با شدت بیشتری انجام می شود، این نظارت بر قیمت اجناس در شهرستان هایی مانند میرجاوه که فاقد اداره صنعت و معدن است نیز با اعزام اکیپ بازرسی هر دو هفته یکبار انجام خواهد شد.

مدیر بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اذعان کرد:شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف، شکایات خود را از طریق شماره تلفن 124 ستاد خبری این سازمان جهت رسیدگی اعلام تا در سریعترین زمان ممکن به گزارش آنها رسیدگی شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما