شناسهٔ خبر: 19572629 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

بعلاوه خبر میزان/ ۴ خرداد

به جناب آقای روحانی گزارش غلط داده‌اند!/ شرح صدر سه علامت دارد

خبرگزاری میزان- عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان امروز آخرین پست کانال تلگرامش را به سخنان اخیر دکتر حسن روحانی اختصاص داد.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرنگار گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان، رسانه‌ها در فضای خبری روزانه خود اخبار اختصاصی و عمومی مختلفی را منتشر می‌کنند که این اخبار بعضا فقط در یک رسانه منتشر شده است. گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان در نظر دارد هر روز اخبار منتخب فضای مجازی را از سایت‌ها و خبرگزاری‌ها و حتی کانال‌های تلگرامی مختلف جمع‌آوری کرده و در قالب یک بسته خبری منتشر کند. در این بسته همه خبر‌ها و آیتم‌ها با ذکر منبع منتشر می‌شوند و انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست.
 
*عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان امروز آخرین پست کانال تلگرامش را به سخنان اخیر دکتر حسن روحانی اختصاص داد همچنین آیت‌الله جوادی آملی هم به موضوع علائم شرح صدر پرداخت و پستی را در کانال تلگرامش به اشتراک گذاشت. جزئیات را در ادامه بخوانید.

گزارش غلط!
 
عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان با انتشار پستی در کانال تلگرامش به صحبت‌های اخیر روحانی اشاره کرد و نوشت:
جناب آقای روحانی اخیرا گفته اند: «ای کاش می‌شد این شورای عزیز نگهبان ما که در ساعت ده و نیم شب پیشنهاد هیات اجرایی قبول کرد، همان زمانی که هیات اجرایی در صبح پیشنهاد کرد که برای تسریع در کار فقط کد ملی افراد نوشته شود موافقت می‌کرد و دیگر از ده و نیم صبح تا ده و نیم شب طول نمی‌کشید. لابد دقت کافی نمودند.» اولین تماس وزیر محترم کشور در این خصوص هنگام غروب بود که موضوع با توجه به صراحت آیین نامه نیازمند تامل بود. با توجه به پیگیری ایشان موضوع با اعضای محترم هیات مرکزی مشورت شد و پس از موافقت این اعضا موافقت نیز اعلام شد. اما فاصله حدود دو ساعت بود و نه بیشتر. فکر می‌کنم به جناب روحانی گزارش غلط داده‌اند یا اینکه؟ اما دوستان اجرایی بهتر بود به جای این گزارش، به جناب آقای روحانی توضیح می‌دادند چرا بسیاری از حوزه‌ها با تاخیر زیاد شروع به کار کردند؛ و یا چرا دستگاه‌ها مرتب دچار نقص فنی می‌شدند؟ و تاثیر آن در اخذ آرا تا چه میزان بوده است.
 
عباسعلی کدخدایی

شرح صدر!
 
حضرت آیت‌الله العظمی جوادی‌آملی هم با انتشار پستی در کانال تلگرامش به شرح صدر اشاره کرد و در ادامه توضیح داد که از وجود مبارک پیامبر (ص) علائم شرح صدر را سوال کردند و حضرت فرمودند: شرح صدر سه علامت دارد؛ اولین علامت شرح صدر، تجافی از دار غرور است تا مبدا تیر غرور به او برسد. دوم انابه الی دار الخلود است چراکه منیبان محبوبان الهی‌اند و مرحله سوم این است که باید برای مرگ آماده باشد و وقتی مرگ آمد او دیگر هیچ نگرانی نداشته باشد.
 
جوادی آملی

انتهای پیام/

نظر شما