شناسهٔ خبر: 19571534 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

مشکلات تامین تراولس پروژه راه آهن کرمانشاه برطرف شده است + فیلم

خبرگزاری صداوسیما

استاندار کرمانشاه گفت: مشکلات تامین تراولس پروژه راه آهن کرمانشاه برطرف شده است و اکنون روزانه ۲ کیلومتر تراولس در اختیار پیمانکار قرار می‌گیرد.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، اسد الله رازانی در بازدید از پروژه راه آهن کرمانشاه اظهارداشت: با توجه به اهمیت پروژه راه  مشکلات تامین تراولس پروژه راه آهن کرمانشاه برطرف شده است + فیلمآهن برای استان و وعده هایی که در این زمینه داده شده است پیگیری برای به ثمر رسیدن آن یکی از اولویت‌های اصلی ما محسوب می‌شود.

وی با اشاره به اینکه پروژه راه آهن کرمانشاه در این استان تحول ایجاد خواهد کرد، گفت: اجرای این پروژه در چندین جبهه به صورت همزمان دنبال می‌شود تا هرچه زودتر به بهره برداری برسد.

استاندار کرمانشاه ادامه: بر اساس بازدید‌های هفتگی که از این پروژه انجام می‌شود کار در تمامی قسمت‌ها به خوبی در حال انجام است و به زودی کار نصب سردر ایستگاه راه آهن نیز انجام خواهد شد.

دکتر رازانی با اشاره به اینکه کار ریل گذاری راه آهن کرمانشاه انجام شده است، عنوان کرد: اخلال کوچکی در تامین تراولس این پروژه به وجود آمده بود که با هماهنگی‌های انجام شده امروز بیش از ۲ کیلومتر در روز تراولس در اختیار پیمانکار قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه تامین اعتبار پروژه از طریق وزارت راه و شهرسازی انجام می‌شود، گفت: در رابطه با تسهیل در پرداخت مطالبات پیمانکار به منظور تسریع در بهره برداری از پروژه نیز مذاکراتی با وزارتخانه انجام شده است.

استاندار کرمانشاه با تاکید بر اینکه پروژه راه آهن غرب کشور در پایان بهار امسال به بهره برداری می‌رسد، اظهارداشت: با توجه به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان امکان بروز تاخیر یک هفته‌ای در افتتاح پروژه راه آهن کرمانشاه وجود دارد.

دکتر رازانی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با بیان اینکه پروژه راه آهن کرمانشاه به خسروی نیز توسط قرارگاه خاتم الانبیا (ص) در حال انجام است، گفت: قطعه اول این پروژه که شامل خط آهن کرمانشاه به اسلام آباد غرب می‌شود با ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال انجام است.

وی افزود: پس از رسیدن راه آهن به کرمانشاه اجرای پروژه راه آهن کرمانشاه به اسلام آباد غرب در اولویت کاری ما قرار می‌گیرد



نظر شما