شناسهٔ خبر: 19566256 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

شاهچراغ (ع)؛ میزبان نمایشگاه قرآن

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس از برپایی نهمین نمایشگاه قرآن در ماه مبارک رمضان در حرم شاهچراغ (ع) خبر داد.

صاحب‌خبر -
شاهچراغ (ع)؛ میزبان نمایشگاه قرآن
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، بهزاد مریدی، با اشاره به برپایی نهمین نمایشگاه استانی  قرآن مجید که در ایام رمضان برپا می‌شود، گفت: این نمایشگاه امسال به میزبانی حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) برپا خواهد شد.
وی افزود:این نمایشگاه امسال در روزهای ۱۱ تا ۱۹ خردادماه برگزار می‌شود.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس گفت: در این نمایشگاه در حوزه‌های مختلف هنری، محافل، نشست‌های علمی، جلسات تدبر در قرآن، تئاترهای خیابانی و برنامه‌های مختلف به‌همت هنرمندان، قرآن‌پژوهان، قاریان، حافظان و قرآن‌دوستان برگزار خواهند شد.
مریدی با بیان اینکه تمام این برنامه‌ها و نمایشگاه قرآن در قالب جشن رمضان برگزار خواهند شد، گفت: در ایام ماه مبارک رمضان و در طی برگزاری این جشن ۵۰ محفل انس با قرآن، ۱۰۰ نشست تفسیر و تدبر در قرآن کریم، ۳۰ نشست علمی قرآنی، حدود ۱۵ کارگاه و ورک شاپ هنری و ۵۰ اجرای هنرهای نمایشی خیابانی و کودکان برگزار خواهیم کرد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس، اجرای ۲۰ شب شعر مذهبی ویژه ایام رمضان را از دیگر برنامه‌ها عنوان کرد و گفت: در شب‌های قدر نیز دو مراسم مشق شب قدر ویژه کتابت آیات وحی با حضور خوشنویسان و هنرمندان برجسته کشوری و استانی ، در استان فارس برگزار خواهدشد..

نظر شما