شناسهٔ خبر: 19565852 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

برگزاری نمایشگاه بزرگ قرآن در ساری

نمایشگاه بزرگ قرآنی همزمان با ایام ماه مبارک رمضان در مرکز مازندران برگزار می شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، حمید رضا عشریه ، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ساری گفت: این نمایشگاه به مدت یک هفته در محل مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد اسلامی شهرستان ساری دایر است.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه ٧خرداد ماه افتتاح می‌شود، افزود: در این نمایشگاه کتاب‌های قرآنی، حدیث، ادعیه، کتب دینی و مذهبی، نرم‌افزارهای قرآنی و فرهنگی در راستای نشر ارزش‌ها و فرهنگ قرآنی به علاقه‌مندان و بازدیدکنندگان ارائه می‌شود.

رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ساری، بابیان اینکه نمایشگاه علوم قرآنی در ایام تعطیل نیز آماده حضور علاقه‌مندان است، عنوان کرد: آحاد مختلف مردم به‌ویژه جوانان و نوجوانان می‌توانند از ساعت ١٧ تا٢٤ از این نمایشگاه دیدن کنند.

عشریه گفت: ماه مبارک رمضان ماه نزول قرآن کریم، بهترین فرصت برای ترویج فرهنگ قرآنی و آشنایی هر چه بیشتر اقشار مختلف با معارف و مضامین قرآنی است و این اداره در این راستا برگزاری نمایشگاه علوم قرآنی را در دستور کار خود قرار داده است.

وی افزود: نمایشگاه علوم قرآنی در شهرستان ساری تا ١٣ خرداد ماه مصادف با هشتم ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت و تمهیدات لازم در راستای اطلاع‌رسانی و تبلیغات و همچنین حضور اقشار مختلف مردم از این نمایشگاه فراهم‌شده است.

رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ساری گفت: کتاب‌ها و نرم‌افزارهای ارائه‌شده در این نمایشگاه از ١٠ تا ٢٠درصد تخفیف به علاقه‌مندان ارائه می‌شود.

وی نشست علمی فرهنگی، محفل انسی با قرآن، همایش شعر رمضان، جشنواره کتاب وحی، ویژه برنامه های موسسات قرآنی تحت پوشش به همراه غرفه نقاشی، نمایش خیابانی با موضوع قرآن و عترت، پاسخ به شبهات دینی، غرفه عفاف و حجاب، ساخت تابلوهای معرق با حضور هنرمند حوزه صنایع دستی، تعویض قرآن های فرسوده توسط غرفه انتشارات محراب قلم و چاپ سابلیویشن روی اجسام سخت با مضمون قرآنی و دینی به صورت زنده، را از جمله برنامه های این نمایشگاه عنوان کرد.

انتهای پیام/ع

نظر شما