شناسهٔ خبر: 19563411 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

سلطانی فر:نتایج کاروان ایران در بازی های همبستگی بالاتر از پیش بینی ها بود

وزیر ورزش و جوانان نتایج کاروان ایران در چهارمین دوره بازی های همبستگی کشورهای اسلامی را بالاتر از تصور قبلی عنوان کرد.

صاحب‌خبر -
سلطانی فر:نتایج کاروان ایران در بازی های همبستگی بالاتر از پیش بینی ها بودبه گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، دکتر سلطانی فر در نشست رؤسای فدراسیون ها که بعد از طهر امروز برگزار شد، از زحمات دست اندرکاران کاروان ایران همچنین ورزشکاران ،مربیان و سرپرستان تقدیر کرد و تلاش ان ها را ستود.

وزیر ورزش و جوانان پیش بینی مدال های کاروان ورزشی ایران در بازی های همبستگی کشور های اسلامی را پیش از اغاز بازی ها ،٨٤ مدال عنوان کرد و إظهار داشتت: در این دوره از بازی ها تعداد مدال های ایران به ٩٨ رسید و ٣٦ مدال طلا را که پیش بینی کرده بودیم به ٣٩ مدال تبدیل شد از طرفی در بانوان هم رشد بسیار خوبی داشتیم و این درخشش ،باعث شد که نسبت به موفقیت های بانوان در رویدادهای مختلف پیش رو امیدوارتر باشیم.

سلطانی فر حضور برخی رشته ها با تیم جوان شده و تیم دوم و نتایجی که به ارمغان اوردند را مثبت ارزیابی کرد و توضیح داد:در کشتی ازاد و و فرنگی در میان قدرت های خوب این رشته قهرمان شدیم ،در والیبال تیم جوانان ایران کاری کرد کارستان ،و حریفانش از کشورهای اسلامی را یکی پس از دیگری مغلوب و حتی در فینال آذربایجان میزبان را شکست داد.

وزیر ورزش و جوانان ، تیم های ملی شنا ،شیرجه ،واترپلو و ووشو را از جمله تیم هایی دانست که نتایج بهتر از تصورات قبلی بدست اوردند و از بوکس و دو ومیدانی به عنوان ورزش هایی که در این دوره نتایج ضعیفتری نسبت به پیش بینی قبلی ،گرفتند ،یاد کرد.

سلطانی فر ادامه داد:نتایج تکواندو هم باعث شد عملکردش در یکی دوسال اخیر را ترمیم کند از طرفی جودو و کاراته هم برابر انتظارات ظاهر شدند.

سلطانی فر تصویب پاداش وزارت ورزش و جوانان برای مدال اوران را که در ادوار گذشته این بازی ها وجود نداشته ،انگیزه خوبی برای قهرمانان دانست و تصریح کرد:مدال اوران این دوره از بازی ها به ترتیب بیست ،دوازده و هشت سکه طلا پاداش دریافت می کنند و تلاش می کنیم ،این جوایز در رویدادهای بعدی پررنگ تَر شود. 

انتهای پیام/

نظر شما