شناسهٔ خبر: 19559704 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

جام جهانی فوتبال جوانان/تساوی پرتغال و کاستاریکا به سود ایران

تهران - ایرنا - دیدار تیم های پرتغال و کاستاریکا از گروه سوم جام جهانی فوتبال جوانان با تساوی یک بر یک به اتمام رسید. این نتیجه بیش از همه به سود جوانان ایران است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، دور دوم از مرحله گروهی جام جهانی فوتبال جوانان که با حضور 24 تیم در کره جنوبی در حال برگزاری است، روز چهارشنبه پیگیری شد.
در گروه سوم که تیم جوانان ایران نیز در آن حضور دارد، جدال پرتغال و کاستاریکا با تساوی یک بر یک به اتمام رسید تا هر دو تیم یک امتیازی شوند که این نتیجه بیش از همه به سود ایران شد.
تیم جوانان ایران ظهر امروز برابر زامبیا 4 بر 2 شکست خورد و سه امتیازی باقی ماند و نماینده آفریقا نیز با 6 امتیاز صعود خود را قطعی کرد.
با این اوصاف شاگردان «امیرحسین پیروانی» در دیدار پایانی مرحله گروهی خود، می توانند حتی با کسب یک تساوی برابر پرتغال راهی مرحله حذفی شوند.
در دیگر دیدار همزمان عصر امروز و از گروه چهارم، اروگوئه در رقابت با ژاپن با دو گل به برتری رسید و 6 امتیازی شد تا در آستانه صعود قرار بگیرد و ژاپن سه امتیازی باقی ماند.
ظهر امروز و از همین گروه، ایتالیا با دو گل بر آفریقای جنوبی غلبه کرد و سه امتیازی شد و آفریقای جنوی هم بدون امتیاز باقی ماند.
برای آگاهی از آخرین اخبار ورزش ایران و جهان با کانال ورزشی ایرنا در تلگرام irnavarzesh@ همراه شوید.
ورزشی**3783**
خبرنگار: امیر میرزاییان انتشاردهنده:\لی خورسندی

انتهای پیام /*

نظر شما