شناسهٔ خبر: 19559038 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

ولایتی:

ثبات، امنیت و اقتدار امروز را مدیون شهدا،رزمندگان وجانبازان هستیم

رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع با انتشار تصویری از خرمشهر، سالروز آزاد سازی این شهر قهرمان را گرامی داشت‌ و تاکید کرد: ثبات، امنیت و اقتدار امروز را مدیون شهدا، رزمندگان و جانبازان هستیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، علی اکبر ولایتی با انتشار تصویری از خرمشهر،سالروز آزاد سازی این شهر قهرمان را گرامی داشت‌.

ولایتی در نوشتار خود گفت : تعبیر زیبای امام خمینی(ره) که خرمشهر را خدا آزاد کرد نشانه ای از اهمیت این رویداد مهم که در سایه رشادت شهدای گرانقدر،ایثارگران و رزمندگان و دعا و پشتیبانی ملت شریف محقق گردید داشت و در ادامه نیز با استقامت و ایستادگی مردم بزرگوار و مبارزه عزتمندانه غیورمردان، نه تنها خرمشهر که اجازه نداد حتی یک وجب از خاک این سرزمین با شکوه به دست دشمنان و بدخواهان بیفتد و خداوند متعال را شاکریم که نعمت وزیدن پرچم با شکوه و سه رنگ ایران اسلامی را در تمام این سرزمین باعظمت نصیب فرمود.

در بخش دیگری از این پیام اینستاگرامی آمده است : آزادسازی خرمشهر یکی از مهم‌ترین اهداف عملیات بیت المقدس بود که پس از ۵۷۸ روز اشغال، در روز سوم خرداد ۱۳۶۱ در ساعت ۲ بعد از ظهر پس از ۳۴ روز نبرد عزتمندانه و باشکوه به طور کامل از اشغال نظامیان عراق خارج شد و در ادامه و در عرصه میدانی ،سیاسی و بین المللی،صدام متجاوز و حامیان  جنگ تحمیلی بر علیه ملت ایران را به شکست کشاند.

رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع افزود: روز سوم خرداد را به راستی باید به عنوان نمادی از پیروزی، مقاومت و ایستادگی در برابر دشمن یاد نمود که در ذهن تمامی ایرانیان به بزرگی ثبت و ضبط گردیده است.

ولایتی افزود: خرمشهر، شهرآزادگی و غیرت، حماسه ساز ایثارگری دلاورمردان است و مسجد با شکوه جامع‌ آن نیز نماد پیروزی است که اهتزار پرچم پرافتخار جمهوری اسلامی ایران را بر بام خود به افتخار نظاره کرد.

وی در ادامه تاکید کرد: ثبات،امنیت و اقتدار امروز ایران اسلامی را مدیون شهدا،رزمندگان،دلاورمردان،خانواده معزز شهداء،ایثارگران و جانبازان عزیز هستیم و قدردان عظمت و بزرگی این غیورمردان. به راستی فتح خرمشهر نماد  حماسه ای تاریخی و باشکوه است و شایسته است این روز بزرگ را ارج نهیم و بر روح پاک شهیدان به ویژه شهدای خرمشهر درود می فرستیم و این حماسه باشکوه را همواره زنده نگه خواهیم داشت.

نظر شما