شناسهٔ خبر: 19557023 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

حجت‌الاسلام نکونام:

جلسات بزرگداشت امام راحل تبیینی و پرمحتوا باشد

گروه اجتماعی: نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری از تبدیل شدن جلسه بزرگداشت امام به جلسه ترحیم و فاتحه‌خوانی انتقاد کرد و گفت: جلسات بزرگداشت امام راحل تبیینی و پرمحتوا برگزار شود.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از چهارمحال و بختیاری، حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام، نماینده ولی فقیه در استان، صبح امروز سه خردادماه در سومین جلسه ستاد بزرگداشت ارتحال امام خمینی(ره) و قیام 15 خرداد که با حضور مسئولان کمیته‌های برگزاری مراسم ارتحال امام در دفتر نماینده ولی فقیه در استان برگزار شد، با تبریک سالروز فتح خرمشهر و روز مقاومت، گفت: با برنامه‌ها و گزارشات صوری حق امام راحل به درستی ادا نمی‌شود و باید کار عمیق نسبت به مواضع امام صورت گیرد.
وی وصیت‌نامه امام را یک راهبرد تمام عیار برای انقلاب دانست و افزود: در هفته بزرگداشت امام باید یاد و نام ایشان در تمامی مساجد زنده باشد و افکار امام به خوبی تبیین گردد.
حجت‌الاسلام نکونام با بیان اینکه همه انقلابیون و وفاداران به انقلاب باید وصیت‌نامه امام را برنامه عملی خود قرار دهند، اظهار کرد: امام راحل در وصیت‌نامه خود تمام مسائل و موضوعات را به خوبی تبیین کرده‌اند.
امام جمعه شهرکرد با اشاره به اینکه روز فتح خرمشهر باید با محتوا و حقایقش زنده بماند، تصریح کرد: امام راحل آزادسازی خرمشهر را قرار گرفتن انقلاب در مسیر خود و زنده شدن مجدد آن دانست.
نماینده ولی فقیه در استان با بیان اینکه باید اداره، بازار، حوزه، سیاست کشور، ارزش‌های جامعه، وضع جوانان و سبک زندگی با محتوای مدنظر امام همخوانی داشته باشند، اضافه کرد: حیات امام در گرو سبک زندگی اسلامی و مرگ ایشان در گرو مرگ ارزش‌های اسلامی است.
وی با اشاره به اینکه نباید خودباوری و خوداتکایی که امام راحل به انقلاب بخشید به خودباختگی تبدیل شود، گفت: مبادا به جای سبک زندگی دینی، سبک غربی در جامعه حاکم گردد، این خطر امروز است که مرگ امام را در پی دارد.
حجت‌الاسلام نکونام با بیان اینکه متأسفانه شاهد کمرنگ شدن راه امام در جامعه هستیم، عنوان کرد: با برگزاری جلسات تبیین گری، کارهای هنری و فرهنگی سالروز ارتحال امام را گرامی بداریم.
وی از تبدیل شدن جلسه بزرگداشت امام به جلسه ترحیم و فاتحه خوانی انتقاد کرد و گفت: جلسات بزرگداشت امام راحل تبیینی و پرمحتوا برگزار شود.

نظر شما