شناسهٔ خبر: 19554577 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: عصر ایران | لینک خبر

زنگنه: روحانی هنوز وارد انتخاب وزرا نشده است/ اطلاعی از اعتراف متهمان بابک زنجانى ندارم

باشگاه خبرنگاران

صاحب‌خبر -
وزیر نفت گفت: هنوز رئیس جمهور وارد بحث تعیین اعضای کابینه جدید نشده است.
زنگنه: روحانی هنوز وارد انتخاب وزرا نشده است
 
به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، بیژن زنگنه وزیر نفت در حاشیه جلسه هیأت دولت با حضور در  جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا در دولت دوازدهم حضور خوهید داشت، گفت: ان‌شاءالله در کنار رئیس جمهور خواهم بود، اولویت بنده در دولت دوازدهم کمک به دولت خواهد بود.

وی همچنین در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه ‌آیا در دولت آینده از شما دعوت به همکاری شده یا خیر ادامه داد: هنوز رئیس جمهور وارد بحث تعیین اعضای کابینه جدید نشده و مذاکرات در این زمینه آغاز نشده است.
 
زنگنه با اشاره به اولویت های حوزه نفت در دولت دوازدهم، خاطر نشان کرد: پس از انتصاب وزیر نفت در دولت دوازدهم مهمترین اقداماتی که باید انجام شود توسط وزیر نفت تشریح می‌شود، با توجه به انتخاب مجدد روحانی به عنوان رئیس جمهور سیاست‌های گذشته وی ادامه خواهد داشت.

وی در پاسخ به سوال دیگرى مبنى بر اینکه ایا سفر ترامپ به عربستان در قیمت نفت اوپک تاثیر گذار است اضافه کرد: در حال حاضر عربستان بدنبال افزایش قیمت است.

وزیر نفت بیان داشت: فردا در وین برای تعیین سقف قیمت نفت جلسه خواهیم داشت و به احتمال زیاد قیمت آن تمدید خواهد شد، اما مدت این موضوع مشخص نیست و احتمال می‌رود که تمدید قیمت نفت به مدت 6 با 9 ادامه پیدا کند.
 
زنگنه در پایان خاطر نشان کرد: از اعتراف متهمان بابک زنجانى اطلاعى ندارم.

نظر شما