شناسهٔ خبر: 19551537 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

زنگنه در پاسخ به شبستان:

همیشه همراه آقای روحانی خواهم بود

خبرگزاری شبستان: وزیر نفت در پاسخ به این سوال که اینکه آیا در دولت دوازدهم حضور خواهید داشت، گفت: من همیشه همراه آقای روحانی خواهم بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار دولت خبرگزاری شبستان، بیژن نامدار زنگنه، وزیر نفت در پاسخ به این سوال خبرنگار شبستان مبنی بر اینکه آیا در دولت دوازدهم حضور خواهید داشت، گفت: من همیشه همراه آقای روحانی خواهم بود.

 

وی در پاسخ به این سوال که اولویت شما در دولت دوازدهم چیست؟ عنوان کرد: کمک به دولت.

 

وزیر نفت در پاسخ به این سوال که آیا از شما برای حضور در دولت آینده دعوت شده است، عنوان کرد: هنوز آقای رئیس جمهور وارد بحث تعیین کابینه دولت دوازدهم نشده اند.

 

زنگنه همچنین در مورد اینکه اگر از وی دعوت شود، در دولت دوازدهم حضور خواهد یافت تصریح کرد: بگذارید در این خصوص بعداً صحبت خواهیم کرد.

 

وزیر نفت دولت یازدهم راجع به سیاست های این وزارتخانه در دولت بعدی توضیح داد: در این مورد باید از وزیر دولت دوازدهم سوال شود اما با توجه به انتخاب مجدد دکتر روحانی این سیاستها با حضور هر کسی که وزیر باشد با قدرت و استحکام بیشتری ادامه خواهد یافت.

 

زنگنه در مورد تاثیر سفر ترامپ به عربستان در جلسه آینده اوپک عنوان کرد: الان عربستان به دنبال این است که قیمتها بالا برود و فردا ما در وین جلسه خواهیم داشت و قطعاً تصمیم گیری اوپک تمدید خواهد شد و اختلاف نظرها درخصوص مدت تمدید آن یعنی 6 ماه باشد یا زمان بیشتری است.

 

وزیر نفت درخصوص اعتراف یکی از همدستان بابک زنجانی راجع به مسایل نفتی نیز اظهار بی اطلاعی کرد.

 

 

برچسب‌ها:

نظر شما