شناسهٔ خبر: 19548525 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فردا قدیمی | لینک خبر

رضایی: از عملکرد ملی‌پوشان در آذربایجان رضایت دارم

رئیس انجمن دو و میدانی جانبازان و معلولین گفت: از عملکرد ملی‌پوشان در بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی رضایت دارم.

صاحب‌خبر -
خبرگزاری تسنیم: بهمن رضایی، رئیس انجمن دو و میدانی جانبازان و معلولین در خصوص عملکرد 5 نماینده کشورمان در بخش جانبازان و معلولین در گفتگو با سایت فدراسیون جانبازان و معلولین اظهار داشت:  از بخش جانبازان و معلولین 2 نماینده در کلاس F56 و سه نماینده در کلاس F57 داشتیم که در مجموع موفق به کسب 6 مدال رنگارنگ شدند.

رضایی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه به تازگی از فصل بدن سازی خارج شدیم، انتظار این می‌رفت که رکوردهای ملی پوشان به نسبت گذشته با افت مواجه باشد و این مسئله طبیعی است. البته ورزشکاری مانند علی محمدیاری خوب ظاهر شد و توانست به نشان طلا هم دست پیدا کند و جواد دلاکه نیز رکوردهای خوبی را به ثبت رساند و نایب قهرمان شد. در مجموع از عملکرد ملی پوشان در این مسابقات رضایت دارم و به مرور تا پیش از مسابقات جهانی لندن، به سطح آمادگی مطلوب خواهند رسید.

رئیس انجمن دو و میدانی گفت: به غیر از اردویی که هم اکنون ملی پوشان در آن حضور دارند، یک مرحله اردوی متصل به اعزام نیز به صورت متمرکز برگزار خواهد شد و در این فاصله ورزشکاران طبق برنامه ارائه شده از سوی کادر فنی و زیر نظر مربیان، در شهرهای محل سکونت خود برای مسابقات جهانی آماده می‌شوند.

وی پیرامون بازی‌های همبستگی کشورهای اسلام افزود: شرکت در هر رویداد ورزشی باعث می‌شود تا ملی پوشان ضمن کسب آمادگی بیشتر، با حریفان آشنایی پیدا کنند و این بازی‌ها نیز فرصت خوبی بود تا پیش از مسابقات جهانی، این ورزشکاران خود را محک بزنند. البته به دلیل اینکه کشور میزبان در مواد پرتابی و کلاس های F56  و F57 در دنیا صاحب نام است، به همین دلیل محدودیتی در برگزاری مسابقات دو و میدانی و کلاس‌های پزشکی ایجاد کرد تا نفرات خودش در بهترین شرایط از نظر کسب نتیجه قرار گیرند.

رضایی در پایان اعلام کرد: همان طور که قبلا اعلام شده، در آخرین روزهای اردوی تیم ملی رکوردگیری از ورزشکارانی که نام آنها در لیست شانس مجدد قرار گرفته، به عمل می‌آید و پس از آن نفراتی که بتوانند به حد نصاب‌های مورد نظر دست پیدا کنند، به جمع تیم ملی خواهند پیوست.

مسابقات جهانی دو و میدانی 2017 تیر ماه سال جاری به میزبانی کشور انگیس و در شهر لندن برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها:

نظر شما