شناسهٔ خبر: 19547183 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: گیمفا | لینک خبر

تماشا کنید: انتخاب‌ها و تصمیم‌های بازی‌بازان در The Walking Dead: A New Frontier

قسمت آخر فصل سوم بازی محبوب The Walking Dead که با نام A New Frontier شناخته می‌شود، هفته آینده عرضه شده و بازی‌بازان می‌توانند سرانجام شخصیت های محبوب و پرداخت شده بازی را مشاهده نمایند. عناصر انتخاب و تصمیم گیری در بازی‌های استودیوی داستان سرای تل تیل گیمز نقش به شدت بزرگ و تاثیر گذاری را ایفا می‌کنند و این استودیو تاکید زیادی برروی همین موضوع در بازی‌هایش دارد. این انتخاب ها که مسیر داستان شما را می‌سازند، گاهی اوقات آن قدر چالش برانگیز، احساسی و غم انگیز هستند که باید برای هر تصمیم خود، زمانی را فکر کنید.

صاحب‌خبر -
تماشا کنید: انتخاب‌ها و تصمیم‌های بازی‌بازان در The Walking Dead: A New Frontier

قسمت آخر فصل سوم بازی محبوب The Walking Dead که با نام A New Frontier شناخته می‌شود، هفته آینده عرضه شده و بازی‌بازان می‌توانند سرانجام شخصیت های محبوب و پرداخت شده بازی را مشاهده نمایند. عناصر انتخاب و تصمیم گیری در بازی‌های استودیوی داستان سرای تل تیل گیمز نقش به شدت بزرگ و تاثیر گذاری را ایفا می‌کنند و این استودیو تاکید زیادی برروی همین موضوع در بازی‌هایش دارد. این انتخاب ها که مسیر داستان شما را می‌سازند، گاهی اوقات آن قدر چالش برانگیز، احساسی و غم انگیز هستند که باید برای هر تصمیم خود، زمانی را فکر کنید.

با به پایان رسیدن این فصل از The Walking Dead نیز بسیاری از انتخاب ها و تصمیم گیری های سخت و چالش برانگیز، پیش روی ما قرار گرفتند و حال، سازندگان می‌خواهند همه آن‌ ها در قالب یک ویدیو به ما نشان دهند. استودیوی تل تیل گیمز، امروز تریلر جدیدی منتشر کرد که The Walking Dead: A New Frontier – Your Choices نام دارد و نشان می‌دهد که بازی‌بازان تا به حال چه راه هایی را رفته اند و چه تصمیم هایی گرفته اند. کارگردان بازی، Alyssa Finley در یک یادداشت می‌نویسد:

این فصل مطلقا در مورد خانواده است و خانواده در مورد آن چیزی است که شما برایش به ارمغان می‌آورید.

چهار قسمتی که از بازی The Walking Dead: A New Frontier، برروی دو عنصر بسیار مهم تمرکز داشتند و نویسندگان از آن‌ها به عنوان دو راهی استفاده می‌کردند؛ بقا و همدلی. آدام داگلاس (Adam Douglas)، نویسنده ارشد بازی در ویدیوی منتشر شده می‌گوید که بازی بازان در طول فصل در برخورد با این دوراهی به سختی هر چه تمام تر تصمیم می‌گرفتند و این گونه چالش داشتند. تلاش برای «بقا» یا تلاش برای «روح و وجدان»؛ مسئله این است. هنر استودیوی تل تیل در داستان سرایی، پیش از این ثابت شده بود و قطعا نویسندگان تل تیل می‌دانند چگونه صحنه‌هایی خلق کنند که بازی‌باز با چالش های گوناگونی مواجه شود و تحت تاثیر قرار بگیرد.

این طور که به نظر می‌آید، در قسمت آخر The Walking Dead: A New Frontier باید منتظر تصمیم ها و انتخاب های احساسی تر و سخت تری باشیم. عنوان The Walking Dead: A New Frontier هم‌ اکنون برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان، رایانه‌های شخصی، آی او اس و اندروید در دسترس است. در ۳۰ می می‌توانیم قسمت پنجم و آخر این فصل را تجربه کنیم و ببینیم که سرانجام چه بر سر خاویر و کلمنتاین خواهد آمد. شما می‌توانید در زیر، خلاصه ای از داستان قسمت پنجم را مطالعه کنید اما در نظر داشته باشید که ممکن است اسپویلرهایی وجود داشته باشد.

در خوش ساخت ترین قسمتی که تا به حال به وسیله تل تیل ساخته شده، ریچموند، در لبه پرتگاه نابودی قرار می‌گیرد و از همه طرف مورد تهدید واقع می‌شود. زندگی تمام ساکنان این پایگاه، به علاوه نزدیکان خاویر، در یک تعادل قرار دارند. تصمیم های گرفته شده و پیمان‌های بسته شده در قسمت‌های پیشین این فصل، تعیین می‌کند که حال، چه شخصیت هایی به خاویر اعتماد می‌کنند و با او باقی می‌مانند. این در حال است که هجوم بحران، هر رابطه ای را به نقطه شکستن آن جلو می‌برد.

همچنین می‌توانید در زیر، تریلر جدید تل تیل در مورد انتخاب‌های بازی‌بازان در طول فصل را تماشا و دانلود نمایید:

دانلود ویدیو با رزولوشن ۱۰۸۰p

دانلود ویدیو با رزولوشن ۷۲۰p

دانلود ویدیو با رزولوشن ۴۸۰p

نظر شما