شناسهٔ خبر: 19542010 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه کیهان | لینک خبر

بخشنامه‌ سازمان امور دانشجویان درباره ماه رمضان و امتحانات

صاحب‌خبر -

در آستانه ماه مبارک رمضان و همزمانی آن با ایام امتحانات، سازمان امور دانشجویان نکاتی را به معاونان دانشجویی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی یادآور شد و از آنها خواست برنامه‌ریزی‌های لازم را در این باره انجام دهند.
با توجه به نزدیک شدن به ماه مبارک رمضان و همزمانی این ماه با ایام امتحانات دانشجویان، سازمان امور دانشجویان با ارسال بخشنامه‌ای در این خصوص نکاتی را یادآور شد و از معاونان دانشجویی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی خواست تا برنامه‌ریزی‌های لازم را برای این ایام انجام دهند.
در این نامه از معاونان دانشجویی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی خواسته شده تا بصورت دائم تاسیسات برودتی خوابگاه‌ها و محل برگزاری امتحانات بازبینی و نظارت شود.
همچنین بازبینی وضعیت تاسیسات آب گرم خوابگاه‌ها قبل از ماه مبارک رمضان و نظارت مستمر بر عملکرد تاسیسات و نظارت بر ارائه خدمات مطلوب سلف سرویس‌ها در هنگام افطار به ویژه ابعاد بهداشتی آشپزخانه و سالن‌ها و ارائه غذاهای مناسب با ایام ماه مبارک رمضان از تاکیدات دیگر سازمان امور دانشجویان بوده است.
صدیقی در این بخشنامه از معاونان دانشجویی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی خواسته تا تمهیدات لازم برای تامین سحری دانشجویان مستقر در خوابگاه‌ها اتخاذ شود.
لزوم نظارت بیشتر بر عملکرد سرویس‌های ایاب و ذهاب و رفع مشکلات احتمالی با توجه به تقارن ایام امتحانات با ماه مبارک رمضان نیز از موارد دیگری است که سازمان امور دانشجویان بر آن تاکید داشته است.




نظر شما