شناسهٔ خبر: 19535593 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

با حضور رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کل کشور،

شبستان مصلی امام خمینی(ره) افتتاح شد

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا از استان تهران، صبح امروز و با حضور حجت الاسلام و المسلمین تقوی رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کل کشور و حجت الاسلام و المسلمین لزومی رئیس شورای هماهنگی شهرستان پاکدشت، حجت الاسلام و المسلمین خداپرست رئیس حوزه علمیه امام جعفر صادق(ع) پاکدشت، اولین شبستان مصلی امام خمینی(ره) افتتاح شد.

حجت الاسلام و المسلمین حسن لزومی امام جمعه شهرستان پاکدشت در گفتگو با خبرنگار اعزامی اظهار داشت: در مراسمات مذهبی و سیاسی مختلف از جمله ایام ماه پر فضیلت رمضان، عید فطر و قربان، شبهای قدر، به دلیل ازدحام جمعیت، برخی از مومنین و مومنات در حیاط مصلی امام خمینی(ره) مینشستند که باعث ناراحتی میشد.

امام جمعه شهرستان پاکدشت افزود: توسعه فیزیکی مصلی امام خمینی(ره) به منظور استفاده بهینه از زمینه های خالی و در راستای تکریم نمازگزاران عزیز انجام شده است.

رئیس شورای هماهنگی شهرستان پاکدشت ادامه داد: در کنار این شبستان، شبستان دیگری نیز به صورت قرینه بزودی در مصلی امام خمینی(ره) احداث می شود که باعث ایجاد راحتی مردم شریف شهرستان پاکدشت و در شئن این مردم ولایی و شهید پرور شود.

این مقام مسئول افزود: مغازه هایی در کنار مصلی امام خمینی(ره) ساخته شده که به هیچ وجه به شخص خاصی تعلق ندارد و برای مصارف فرهنگی و هزینه های جاری مصلی استفاده می شود.

 

نظر شما