شناسهٔ خبر: 19535586 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

سرپرست تیم فوتسال آتلیه طهران:

جشن صعود آتلیه در قم برگزار می‌شود/ یکدلی رمز صعود به لیگ برتر بود

R7854/P41362/S6,62/CT1

سرپرست تیم فوتسال آتلیه طهران قم گفت: بر اساس برنامه‌ریزی‌هایی که در مجموعه باشگاه انجام‌شده بناشده یک جشن بسیار خوب در ماه مبارک رمضان در سالن دوهزارنفری ورزشگاه شهید حیدریان برگزار کنیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، تیم فوتسال آتلیه طهران قم که نماینده استان قم در لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های کشور بود، موفق شد خود را به مرحله پلی‌آف رسانده و در هفته پایانی با پیروزی سه بر دو در خانه نفت امیدیه صعود خود را به لیگ برتر فوتسال کشور جشن بگیرد و استان قم را در این مسابقات صاحب دو نماینده کند.

علی مسعودی در گفت‌وگو با تسنیم اظهار داشت: تیم فوتسال آتلیه طهران قم دو فصل در لیگ یک فوتسال کشور فعالیت دارد چشم‌اندازی که از ابتدا داشتیم در سال اول خود را در لیگ تثبیت کنیم و در سال دوم مدعی صعود باشیم.

سرپرست تیم فوتسال آتلیه طهران قم افزود: سال اول ازآنچه انتظار داشتیم فراتر رفتیم و در سال دوم با زحمت بازیکنان و حمایت هواداران توانستیم به این مهم دست پیدا کنیم.

وی گفت: در لیگ امسال تعداد تیم‌ها و پراکندگی که از شهرهای مختلف کشور حضور داشتند بسیار بیشتر شده بود که همین موضوعات سبب بالا رفتن سطح لیگ یک فوتسال کشور شده بود.

مسعودی در مورد مراسم استقبالی که از سوی اهالی فوتسال ترتیب داده شد، بیان کرد: این عزیزان همیشه یاور ما بوده‌اند و امروز نیز بنده و تیم را شرمنده خودشان کردند و بازیکنان بسیار خسته این سفر بودند اما وقتی با چنین استقبالی روبه‌رو شدند خستگی سفر از تنشان بیرون رفت.

وی با اشاره به نائب قهرمانی تیم آتلیه در لیگ دسته اول و صعود به لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور عنوان کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌هایی که در مجموعه باشگاه انجام‌شده بناشده یک جشن بسیار خوب در ماه مبارک رمضان در سالن دوهزارنفری ورزشگاه شهید حیدریان برگزار کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما