شناسهٔ خبر: 19535584 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

منتخب شورای شهر یاسوج:

یاسوج از کمبود زیرساخت‌های فرهنگی رنج می‌برد

R41452/P1336/S6,69/CT11

منتخب پنجمین دوره شورای اسلامی شهر یاسوج با تاکید بر اینکه یاسوج از کمبود زیر ساخت‌های فرهنگی رنج می‌برد گفت: گسترش زیر ساخت‌های فرهنگی و اجتماعی نیاز کنونی محلات این شهر گردشگری است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، فرشید احمدی‌کیش ظهر امروز در جمعی برخی از شهروندان یاسوج اظهار داشت: گسترش این زیر ساخت‌ها به ارتقاء شاخص‌های فرهنگی و اجتماعی در حوزه شهروندی می‌انجامد.

وی عنوان کرد: فراهم کردن زمینه نشاط و شادابی شهروندان با محوریت توسعه فضاهای فرهنگی، ورزشی و بوستان‌های شهری در اولویت سیاست‌های راهبردی قرار می‌گیرد.

منتخب پنجمین دوره شورای اسلامی شهر یاسوج گفت: شهر یاسوج از کمبود زیر ساخت‌های فرهنگی رنج می‌برد و کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای  باید برای رفع آن چاره اندیشی کند.

احمدی‌کیش توسعه زیر ساخت‌های فرهنگی و توزیع متوازن امکانات رفاهی شهری در مناطق پیرامونی و مجاور شهر یاسوج را ضروری دانست و افزود: توسعه زیر ساخت‌های فرهنگی در مناطقی نظیر شرف آبادها، بنسنجان و شهرک‌های اقماری در کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی دنبال می‌شود.

وی به طرح تفصیلی شهر اشاره کرد و گفت: با تدوین طرح جامع شهری توسعه متوازن شهر شتاب می‌گیرد و در این زمینه از هیچ تلاشی فروگذاری نمی‌شود.

احمدی‌کیش ابراز کرد: توزیع متوازن امکانات و توجه به مناطق کم برخوردار از مولفه‌هایی بوده که باید مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام/

نظر شما