شناسهٔ خبر: 19534549 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: نصر-قدیمی | لینک خبر

استاندار آذربایجان شرقی:

رقابت‌های انتخاباتی تمام شد/ اکنون وقت کار و تلاش برای تحقق اقتصاد مقاومتی است

نصر: استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به مشارکت بیش از 70 درصد مردم استان در انتخابات 29 اردیبهشت، این حماسه ملی را مایه تحکیم عزت و سربلندی ایران اسلامی عنوان کرد و گفت: اکنون دوره رقابت به پایان رسیده و همه گروه‌ها و جناح‌ها باید برای پیشرفت و سربلندی کشور پای کار بیایند.

صاحب‌خبر -

به گزارش نصر، اسماعیل جبارزاده صبح امروز در نشست شورای معاونان استانداری، اظهار کرد: مشارکت 70 درصد از مردم استان در انتخابات، فوق‌العاده ارزشمند و چشمگیر و نمایشی از وحدت و یکپارچگی آنها برای تحکیم عزت و اقتدار ایران اسلامی بود.

وی باقدردانی از دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات در استان که با تمام توان پای کار بودند، افزود: حضور هوشمندانه و آگاهانه مردم در حماسه 29 اردیبهشت زمینه‌ساز حرکت سریع‌تر به سمت توسعه و پیشرفت کشور است.

استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه امروز دوره رقابت‌های انتخاباتی تمام شده است، گفت: لازم است همه مدیران و مجموعه‌های کاری با تمام توان و روحیه وحدت و همدلی، وارد عرصه کار و تلاش برای تحقق اهداف توسعه کشور شوند و دست‌یابی به اهداف شعار سال را ماموریت اصلی خود بدانند.

وی با تأکید بر فعال‌سازی ستاد اقتصاد مقاومتی و تشکیل کارگروه‌های تخصصی آن متناسب با شعار سال، گفت: کارگروه ویژه اشتغال نیز باید ضمن بازتعریف مأموریت‌ها و وظایف بخش‌های مختلف، حمایت از طرح‌ها و پروژه‌های اشتغال‌زا را در اولویت قرار دهد.

جبارزاده تأکید کرد: از امروز دغدغه معاونان استانداری و مسئولان استان باید تلاش برای تحقق برنامه‌های اقتصاد مقاومتی باشد و فرمانداران نیز با هماهنگی، همدلی و سخت‌کوشی بیشتر و با برنامه‌ها و روش‌های کارآمد علمی، وارد فاز عملیاتی شعار سال شوند.

استاندار آذربایجان شرقی همچنین بر بهره‌گیری از امکانات و ظرفیت‌های دستگاه‌های اجرایی و تدوین شیوه‌های علمی و عملی در جهت رفع موانع و رونق تولید و اشتغال و فضای کسب و کار در استان تأکید کرد.

انتهای پیام/

نظر شما