شناسهٔ خبر: 19534208 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

وزیر اسبق آموزش و پرورش:

صدا و سیما در زمینه توسعه سیاسی گام‌های بلندی بر نمی‌دارد

نمایندگی مازندران

وزیر اسبق آموزش و پرورش گفت: صدا و سیما در زمینه توسعه سیاسی گام‌های بلندی بر نمی‌دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، کاظم اکرمی در جشن انتخاباتی ستاد حسن روحانی رئیس جمهور منتخب ایران در محمودآباد، اظهار کرد: اکنون باید همه افرادی که به هر یک از کاندیداهای ریاست جمهوری رای دادند با همدلی و برادرانه دست همراهی به دولت دوازدهم دهند و در مقابل دشمنان نظام با اقتدار بایستند.

وی درباره اینکه چرا مردم ایران با قدرت و شور در انتخابات شرکت کردند گفت: خداوند سرنوشت ملتی را تغییر نمی‌دهد مگر آنان دیدگاه‌های خود و باورها و اندیشه‌های خودشان را تغییر دهند.

وزیر اسبق آموزش و پرورش با اشاره به اینکه آموزش و پرورش مسائل سیاسی را به جوانان آموزش نداده است، خاطرنشان کرد: شناخت مسائل سیاسی از سوی جوانان در آموزش و پرورش کم است و صدا و سیما نیز در زمینه توسعه سیاسی گام‌های بلندی بر نمی‌دارد و مردم با تجربه حدود 40 سال متوجه شدند که اگر کوتاه بیایند ممکن است مشکلات بسیاری برای کشور پیدا شود.

اکرمی خاطرنشان کرد: این رشد و توسعه سیاسی مردم از درون آنها جوشیده است و افتخار بر این مردمی که با فهم و درک شرایط زمانه این چنین قدم برداشتند.

وزیر اسبق آموزش و پرورش تصریح کرد: پس از امروز که این تغییرات بیشتر شود مشکلات فراوانی به وجود می‌آید و باید هر روز تمامی افرادی که در انتخابات شرکت کردند با دولت همراه شوند و در مقابل دشمن شعار زنده باد ایران را سر دهند.

وی در ادامه گفت: همه باید از این به بعد برادرانه با هم کار و همکاری کنند چرا که ایران دشمنان زیادی دارد و اگر به اطراف مان نگاهی بیندازیم کشوری مانند عربستان و سایر کشورها و آمریکا هستند که با اتحاد می‌توان در مقابل آنها ایستاد.

اکرمی در پایان خاطرنشان کرد: این انتخابات اتحاد، هماهنگی و همبستگی مردم ایران را به خوبی در مقابل همه دنیا نشان داد و شاید کمترین کشوری در دنیا وجود دارد که این چنین انتخاباتی داشته است و آفرین بر شما مردم که چنین کار بزرگی کردید.


انتهای پیام

برچسب‌ها:

نظر شما