شناسهٔ خبر: 19532044 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

فرماندار محمودآباد اعلام کرد:

مشارکت ۱۰۴ درصدی مردم محمودآباد در انتخابات

محمودآباد - فرماندار محمودآباد، میزان مشارکت مردم شهرستان در انتخابات روز ۲۹ اردیبهشت را ۱۰۴ درصد اعلام کرد.

صاحب‌خبر -

یحیی یوسف پور در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در شهرستان محمودآباد ما بیش از ۱۰۴ درصد مشارکت داشتیم و واقعاً این درصد بی نظیر بود و بیش از ۴۱ هزار نفر به دکتر روحانی رأی دادند که ۵۵ درصد آرا را شامل می‌شود.

وی اظهار کرد: الحمدالله برگ زرین دیگری در این انتخابات از مردم دوراندیش محمودآباد به ثبت رسید که با حضور تاریخی خودشان نقش به سزایی ایفا کردند که این حضور بیش از ۱۰۴ درصدی نقش دیگری در تاریخ سرزمین مان آفریدند.

فرماندار محمودآباد با تقدیر از همه کسانی که در انتخابات نقش آفریدند و بر شور و نشاط افزودند از جمله کلیه عوامل اجرایی، نظارت، بازرسی، امنیتی و انتظامی و مردم بزرگوار، خاطرنشان کرد: این یک جشن ملی است و این به معنای اینست که در کنار هم زیستن و زندگی کردن را یاد بگیریم و این انتخابات برکات فراوانی برای کشور داشت که اولین ویژگی و خروجی این انتخابات این بود که ما یک امنیت پایدار را به ثبت رساندیم.

وی یادآور شد: پس از ثبت امنیت پایدار این پیام را به دنیا می‌دهیم که اگر خدایی تاکرده با چشم بد به این سرزمین و نظام نگاه کنند بااراده بیش از ۴۰ میلیون نفری مواجه می‌شوند و پیام به همه دنیا می‌دهد که این مردم سرمایه‌های اجتماعی این سرزمین هستند.

یوسف پور در خصوص راهبرد مجریان انتخابات شهرستان تصریح کرد: راهبرد مجریان انتخابات این بود که انتخاباتی ایمن و شفاف و قانون‌مندی را برگزار کنیم و در این زمینه تمام تلاش خودمان را انجام دادیم که با همه فراز و نشیب‌ها انتخاباتی آرام و بدون تنش برگزار کردیم.

نظر شما