شناسهٔ خبر: 19528874 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

توجه رئیس جمهور منتخب به مشکل ریزگردها در خوزستان

امام جمعه موقت اهواز از رئیس جمهور دوازدهم خواست به مشکل ریزگردها ی خوزستان و مسئله اشتغال در سراسر کشور توجه بیش تری داشته باشد.

صاحب‌خبر -
توجه رئیس جمهور منتخب به مشکل ریزگردهای در خوزستان به گزارش خبرنگار  گروه استان های   باشگاه خبرنگاران جوان  از  اهواز ؛ حجت‌الاسلام سیدابوالحسن حسن‌زاده، امام جمعه موقت اهواز با اشاره به خلق حماسه 29 اردیبهشت‌ماه توسط مردم بصیر، آگاه و انقلابی کشور و حضور در پای صندوق‌های رای انتخابات دوره دوازدهم ریاست جمهوری بیان کرد: همانطور که می دانیم رهبرمعظم انقلاب به‌طور صریح فرمودند که مهم نیست که چه شخصی رای بیاورد و مهم حضور کامل و حداکثری مردم است و در روز جمعه شاهد آن بودیم.

وی اظهار داشت: رای مردم قبل از اینکه به کاندیدا باشد رای اعتماد به نظام، مسئولان و برگزار کنندگان و ناظران انتخابات است.

حسن‌زاده با بیان این‌که اگر مردم رای خود را فرمایشی و غیرموثر بدانند و به نظر آن ها از قبل همه چیز مشخص شده قطعا حضور پیدا نمی‌کنند، گفت: این برای نظام یک پیروزی است و همانگونه که رهبرمعظم انقلاب فرمودند در 29 اردیبهشت‌ماه یک جشن بزرگ ملی در کشور داشتیم.

امام جمعه موقت اهواز با اشاره به این‌که همه باید قدر بدانند و رئیس جمهور منتخب آقای روحانی، نامزدهای که رای نیاوردند، مردم و مسئولان باید آن را قدر بدانند، اذعان داشت: در شهرها و روستاهای خوزستان حضور بسیاری داشتیم و آراء باتوجه به نظر رهبری و خواست مردم امانتداری شد و آقای روحانی به عنوان رئیس جمهوری دوازدهم انتخاب شد.

وی با بیان این‌که همه باید به موفقیت آقای روحانی کمک کنند و ایشان نیز خود را رئیس جمهور و متعهد به تمام مردم بداند، خاطرنشان کرد: رئیس جمهور منتخب باید شکرگزاری به مردم را با خدمت به آنها نشان دهد.

امام جمعه موقت اهواز با اشاره به این‌که وعده‌های که روحانی داد دیگر نمی‌تواند گلایه کند و بگوید که دولت قبل مقصر بوده است، افزود: این وعده‌ها براساس شناختی که از وضعیت کشور داشته‌اند ارائه داد؛ آقای روحانی 4 سال رئیس جمهور بودند و از وضعیت کشور به طور کامل واقف هستند.

وی خاطرنشان کرد: پذیرفته نیست که پس از چهار سال بگویند که دولت قبل مقصر بوده است چراکه رئیس جمهور دولت یازدهم آقای روحانی بودند و یا اینکه بگویند که کسی مانع است؛ امیدواریم که ایشان موفق باشند.

حجت‌الاسلام سیدابوالحسن حسن‌زاده با اشاره به این‌که آقای روحانی نسبت به وعده‌های که دادند تمام تلاش خود را به کار گیرند و در مبارزه با فساد و انضباط مالی در مجمع‌های کشور، رونق اقتصادی، خروج از رکود تلاش کنند؛ تورم کنترل شد اما از رکود خارج نشده‌ایم.

وی با اشاره به این‌که رئیس جمهور برای تحقق وعده‌ها نیازمند تلاش شبانه‌روزی و به کار گرفتن مجموعه‌ای از کابینه قوی، دلسوزی و سرشار از تلاش است، خاطرنشان کرد: یک وزیر و معاون ایشان نمی‌تواند مانند یک کارمند عادی صرفا در زمان اداری کار کند بلکه یک تلاش شبانه‌روزی، ایثار، مجاهدت و فداکاری نیاز دارد.

امام جمعه موقت اهواز اذعان کرد: رئیس جمهور دوازدهم باید به مسئله اشتغال در سراسر کشور بپردازد، اما در خوزستان مشکل ریزگردها و رفع آثار بر سلامتی، تحصیلی، سرمایه گذاری وجود دارد.

حسن زاده افزود: برای معافیت‌های مالیاتی، تسهیلات بانکی با درصد کم و واگذاری زمین، کنترل منابع آبی خوزستان، مشکلات زیست محیطی رئیس جمهور دوازدهم کارگروه ویژه‌ای را برای استان باید تعریف کند تا بتواند آنچه که مردم انتظار دارند را عملی کند.

انتهای پیام/گ

نظر شما