شناسهٔ خبر: 19528529 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

واکنش جالب حسام نواب صفوی به سفر ترامپ به عربستان

حسام نواب صفوی پستی را در صفحه اینستاگرامش به سفر ترامپ اختصاص داد.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرنگار حوزه هنرمندان گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حسام نواب‌صفوی بازیگر سینما و تلویزیون پس از سفر اخیر دونالد ترامپ رئیس جمهور منتخب آمریکا به عربستان فیلمی از رقص شمشیر ترامپ با مقامات عربستانی در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد و ضمن سود آوری ایران برای آمریکا عنوان کرد از دیدار ترامپ با مقامات عربستانی می توان نتیجه گرفت که آمریکا باید به مردم ایران یارانه بدهد.
 
 نواب صفوی نوشت: "پرداخت یارانه نقدى به ایران از سوى آمریکا. آمریکا نه تن‌ها باید تمام تحریم‌ها علیه ایران را یکجا لغو کند، بلکه باید ماهیانه به مردم ایران یارانه نیز پرداخت کند. رقص شمشیر، رقصى قدیمى در عربستان سعودى بوده که عده اى شمشیر بدست گرفته و یک شمشیر به شخص میهمان داده و همه شمشیر بدست اطراف او میرقصند .در قسمت اول این ویدیو این رقص براى جرج بوش رییس جمهور وقت امریکا اجرا شد.

درقسمت دوم چهره آقاى ترامپ را میبینیم که در تمام طول عمر خود در بزرگترین کلاب‌ها و دیسکوهای جهان انواع و اقسام رقص‌ها را با خانومهاى مختلف و زیباروى دنیا انجام داده و در این لحظه نمیتواند درک کند رقصیدن با چند نره غول شمشیر به دست چه معنایى دارد و حالت ناراحتى از چهره او پیداست. ولی مجبور است بخاطر مبلغ ١١٠ میلیارد دلار وضعیت موجود را تحمل کند و گرنه همان لحظه شمشیر را پرت مى کرد و شروع میکرد به رقصیدن راک اندرول. در قسمت سوم در یکی از فیلم‌ها من هم باید این رقص را انجام میدادم، ولی، چون ١١٠ میلیاردی در کار نبود نیمه کاره رقص را ر‌ها کردم و رفتم سراغ رقص آبا و اجدادی خودمان.

نتیجه گیری سیاسی: وجود قدرت نظامی ایران در منطقه باعث شده هر چند وقت یکبار عربستان و کشورهای حاشیه خلیج فارس تمام در آمدهای حاصل از نفت خود را تقدیم آمریکا کنند و نتیجه گیری آخر آمریکا هیچ دوستی بهتر از ایران ندارد، چون اگر تمام پول آمریکا تمام شود شلیک چند تیر هوایی در منطقه خلیج فارس از ناحیه ایران باعث میشود خزانه آمریکا دوباره پر از پول شود. با توجه به جمیع جهات یاد شده پرداخت یارانه نقدى از جانب آمریکا به مردم ایران الزامیست."
 
 
 
انتهای پیام/

نظر شما