شناسهٔ خبر: 19528487 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

اطلاع رسانی دروغ وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی به ترامپ

خبرگزاری شبستان: وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی به هنگام ورود دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا به دروغ به وی اعلام کرد که "عملیات فلسطینی" در شهر تل آویو به وقوع پیوسته است، اما بعدا مشخص شد که این حادثه صرفا یک تصادف بوده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین؛  "گلعاد اردان" در جریان استقبال از ترامپ در فرودگاه به او گفته بود که «ببینید همین امروز چه اتفاقی در تل آویو افتاده است. این فقط نمونه از تروریسمی است که ما همه روزه با آن درگیر هستیم.»

داستان از این قرار بود که پلیس صهیونیستی لحظاتی قبل از فرود هواپیمای ترامپ در فلسطین اشغالی، از وقوع یک تصادف در شهر تل آویو و زخمی شدن 8 صهیونیست خبر داده بود و طبیعی بود که وزیر امنیت داخلی در جریان واقعیت این حادثه قرار داشته باشد، اما با دروغگویی سعی در قربانی جلوه دادن صهیونیست ها و تحریک علیه فلسطینیان را داشت.

اردان همواره به مواضع تند علیه فلسطینیان معروف بوده و از جمله 10 مسئول فلسطینی به شمار می رود که در فرودگاه بن گوریون از ترامپ استقبال کردند.

گفتنی است که ‌8 شهرک نشین صهیونیست صبح روز دوشنبه در اثر زیر گرفته شدن با خودرو در "نحلات بنیامین" واقع در وسط تل آویو زخمی شدند. حال دو نفر از این افراد وخیم گزارش شده است و راننده فلسطینی عامل وقوع این حادثه نیز بازداشت شده است. پلیس رژیم صهیونیستی مشکوک به مقاومتی بودن این حادثه بود، اما بعدا اعلام کرد که این حادثه یک تصادف رانندگی بوده است.

 

 

 

نظر شما