شناسهٔ خبر: 19527538 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: حوزه | لینک خبر

آیت الله مهمان نواز در گفتگو با «حوزه»:

پایه های مردم سالاری دینی در ایران مستحکم است/ امروز زمان همدلی برای رفع مشکلات کشور است

حوزه/ نماینده مردم استان خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به حضور حماسی مردم در انتخابات گفت: مشارکت گسترده مردم در انتخابات، مظهر مردم‌سالاری دینی و نماد اراده ملی در تعیین سرنوشت آینده کشور بود.

صاحب‌خبر -

آیت‌الله حبیب‌الله مهمان‌نواز در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی، با تقدیر از حضور پرشور مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا، اظهار داشت: حضور پرشور مردم در انتخابات توطئه‌های دشمنان را خنثی کرد و اقتدار نظام اسلامی را در دنیا افزایش داد.

نماینده مردم خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری افزود: مشارکت گسترده و پرشور ملت ایران اسلامی در انتخابات و تشکیل صف‌های طولانی اقشار مختلف مردم برای رسیدن به صندوق‌های رأی در اقصی نقاط کشور نشانه‌ای آشکار از استحکام پایه‌های مردم‌سالاری اسلامی و دلبستگی همگانی به انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی بود.

اعلام وفاداری ملت به آرمان های انقلاب

وی با تاکید بر این که حضور حماسی ملت انقلابی ایران در پای صندوق های رأی، اعلام وفاداری به آرمان های امام (ره)، شهدا و رهبر معظم انقلاب بود، گفت: همان‌طور که مقام معظم رهبری در ابتدای امسال تأکید کردند، انتخابات مظهر مردم‌سالاری دینی و نماد اراده ملی مردم در تعیین سرنوشت آینده کشور است، مردم نیز با عمل به منویات معظم له، حضوری چشمگیر در انتخابات داشتند.

آیت الله مهمان نواز تصریح کرد: ملت ایران با حمایت‌های همه‌جانبه خود از نظام و انقلاب اسلامی همواره به جهانیان ثابت کرده‌اند دشمنانی که به دنبال تضعیف آرمان‌ها و اهداف نظام هستند به هیچ‌یک از اهداف خود نمی‌رسند، زیرا ملت همواره برای حفظ نظام محکم و استوار ایستاده است و تا پای جان از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب و نظام دفاع می‌کند.

مردم و نظام؛ پیروز واقعی انتخابات

عضو خبرگان رهبری با بیان اینکه پیروز واقعی انتخابات مردم ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند، گفت: به‌رغم تمام توطئه‌ها و تلاش دشمنان قسم‌خورده، نظام مقدس جمهوری اسلامی توانسته اعتماد ملت بزرگ را جلب کند و همواره با پشتوانه آنان، در هر دوره و عرصه‌ای درخشش تازه‌ای را برای جهانیان به نمایش بگذارد.

رقابت ها به رفاقت تبدیل شود

وی در بخش دیگری با بیان اینکه در جشن پیروزی کاندیدای منتخب نباید برخورد، رفتار و شادی‌های غیراخلاقی انجام شود، افزود: طرفداران کاندیداها تا دیروز در رقابت بودند، اما امروز باید رقابت‌ها را به رفاقت تبدیل کرده و با اتحاد و همدلی در جهت پیشبرد اهداف انقلاب و نظام تلاش کنند.

نماینده مردم استان خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: به رئیس‌جمهور منتخب و همه‌ کسانی که در دولت آینده شرکت خواهند داشت سفارش و تأکید می‌کنم که همت و تلاش بسیاری برای برطرف کردن مشکلات کشور در پیش گیرند و کشور را به سمت رشد، توسعه و پیشرفت همه‌جانبه هدایت کنند.

انتهای پیام/

نظر شما