شناسهٔ خبر: 19527233 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

منتخبان شورای کلانشهر اراک از تجربیات دوره های گذشته بهره گیری کنند

اراک - ایرنا - رئیس شورای اسلامی کلانشهر اراک گفت: منتخبان جدید مردم در شورای اسلامی کلانشهر اراک از تجربیات دوره های گذشته بهره گیری کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، اسماعیل تاج آباد عصر دوشنبه در نشست صحن علنی شورای اسلامی کلانشهر اراک افزود: استفاده از تجربیات دوره های گذشته نقش موثری در پیشبرد امور توسعه شهری دارد.
وی بیان کرد: برنامه های شورای اسلامی شهر در هر دوره باید مستمر و ادامه دار باشد.
رئیس شورای اسلامی کلانشهر اراک ادامه داد: برنامه های مربوط به این کلانشهر از دوره اول تاکنون با هدف خدمتگذاری به مردم دنبال شده و امروز باید سکان آن به دست افراد دیگر سپرده شود.
تاج آباد عنوان کرد: هدف در تمام دوره ها، توسعه و پیشرفت شهر بوده و انتظار است این مهم در دوره پنجم شورای اسلامی مورد توجه جدی قرار گیرد.
وی گفت: اعضای شورای اسلامی کلانشهر اراک در دوره چهارم باید همه تلاش خود را برای اتمام کارهای نیمه تمام در فرصت باقی مانده به کار گیرند.
رئیس شورای اسلامی کلانشهر اراک افزود: مردم در انتخابات 29 اردیبهشت ماه امسال بار دیگر علاقه و دلبستگی خود را به نظام و پایبندی به آرمان های انقلاب را نشان دادند.
در این نشست در خصوص برگزاری نشست های کمیسیون ها و صحن شورای اسلامی کلانشهر اراک در ایام ماه و مبارک رمضان بحث و تبادل نظر شد و مصوب شد نشست کمیسیون ها از ساعت 8 صبح تا 12 ظهر و صحن شورا از ساعت 17 تا 19 هر هفته برگزار شود.
در این نشست معابر بی نام در خیابان آیت الله غفاری بین خیابان اربعین و ولیعصر (عج) به نام های شهید محمدتقی مشایخی، شهید مجتبی حسینی، شهید علی اکبر گلبداغی سربندی، شهید غلامرضا باقری، شهید علیرضا نوروزی و شهید احمد کوچکی مصوب شد.
‌نامگذاری 2 میدان بی نام واقع در خیابان شهدای شبان به نام های میدان پرواز و میدان آسمان و میدان پس از پل ورودی رودکی و کوی رضوی به نام میدان چشمه مصوب شد.
تغییر نام معبر خیابان امام موسی صدر از لاله 1 به نام شهید عباس انصاف جو با حفظ نام لاله 1، معبر بی نام خیابان دکتر شریعتی کوچه دکتر امینی به نام شهید علیرضا شاملو و معبر بی نام در خیابان هاشمی نژاد که به خیابان میثم ختم می شود به نام پروفسور صادق وکیل نیز در این نشست به تصویب رسید.
کلانشهر اراک مرکز استان مرکزی است و در این شهر 520 هزار نفر جمعیت زندگی می کند.
3005/3075/خبرنگار: معصومه صفری***انتشار دهنده: حسین مهدی زاده

نظر شما