شناسهٔ خبر: 19526770 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فردا قدیمی | لینک خبر

موسوی به فکر سهمیه المپیک برای هندبال

لژیونر هندبال کشورمان علیرضا موسوی گفت: اگر وزارت ورزش، مسئولان و صدا و سیما حمایت کنند، سهمیه المپیک ۲۰۲۰ را کسب می‌کنیم.

صاحب‌خبر -
خبرگزاری تسنیم: علیرضا موسوی در خصوص صعود دینامو بخارست به فینال لیگ هندبال ناسیونال رومانی اظهار داشت:  خداراشکر امسال لیگ خوبی را پشت سر گذاشتیم و عملکرد خوبی در این تیم داشتیم. بارها تیتر یک روزنامه‌ها بودیم و تا الان هم دو عنوان قهرمانی سوپر کاپ و جام حذفی را  به همراه این تیم کسب کردیم. به فینال لیگ رومانی  راه یافتیم و امیدوارم سومین کاپ را نیز همراه این تیم به دست آوریم.

وی افزود: بعد از صعود به فینال لیگ رومانی نام من و برادران استکی تیتر یک روزنامه دی جی اسپرت و دورچه اسپرت رومانی بود و اشاره به درخشش ما و نقش بازیکنان ایرانی در این صعود داشت.

عضو تیم هندبال دیناموبخارست در خصوص پیشنهادهای اروپایی تصریح کرد: همه تیم‌های رومانی ما را می‌خواهند و به من و برادران استکی پیشنهاد دادند. همچنین از سایر تیم‌های اروپایی هم چند پیشنهاد به من و برادران استکی داده شده است. 4 پیشنهاد اروپایی و دو آسیایی دارم اما هنوز تصمیم نگرفته‌ام و تا دو هفته دیگر جمع‌بندی خود را اعلام می‌کنم. ما علاقه داریم تا هر سه در یک تیم و دوباره کنار هم بازی کنیم.

موسوی در خصوص زمان حضورش در اردوی تیم ملی گفت: هرگاه با تیمی قرارداد می‌بندیم ابتدا ذکر می‌کنیم که هر موقع تیم ملی نیاز داشت باید در اختیار کشورمان باشیم. صددرصد برای سئول کاپ و اردوهای تیم ملی در کنار تیم ملی خواهیم بود.

لژیونر هندبال کشورمان در خصوص جایگاه هندبال ایران در اروپا گفت: مربی و بازیکنان سایر تیم‌های اروپایی در مورد تیم ملی  ایران می‌پرسند و معتقدند با پتانسیل بالایی که در بین بازیکنان ایران وجود دارد، توان شکست قطر را داریم. حضور ما بازتاب خوبی در اروپا داشته و امروز هندبال ایران را بیشتر از گذشته می‌شناسند. چند تیم رومانی برای برخی از پست‌ها به دنبال بازیکنان ایرانی هستند و در تلاشم تا چند بازیکن ایرانی را به لیگ رومانی، اسپانیا و مجارستان بیاوریم و این نتیجه بازتاب عملکرد لژیونرهای ایرانی در اروپا است. امیدوارم در آینده نزدیک موفقیت‌های بیشتری از بازیکنان ایرانی در اروپا شنیده شود.

موسوی در خصوص حضور حبیبی در  تیم ملی هندبال به عنوان مربی، عنوان کرد: حضور او را تبریک می‌گویم او از بهترین مربیان ایران و آسیا است و حضور او در تیم ملی بهترین تصمیم رحیمی بود و می تواند به تیم ملی کمک کند.حبیبی روابط بین المللی خوبی دارد و می‌تواند هندبال ایران را بیشتر به اروپا معرفی و تورنمنت‌های خوبی را برای تیم ملی انتخاب کند.

وی یادآور شد: هندبال ساحلی سوم آسیا شد و جواز حضور در جام جهانی را کسب کرد. به بازیکنان و کادر فنی این تیم تبریک می‌گویم. همچنین در خصوص تیم ملی بزرگسالان هم با حضور رحیمی در فدراسیون قول می‌دهیم المپیکی شویم. پتانسیل قهرمانی آسیا را داریم و اگر وزارت ورزش و مسئولان و صدا و سیما حمایت کنند این موفقت‌ها دور از دسترس نیست.

برچسب‌ها:

نظر شما