شناسهٔ خبر: 19526141 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

حاشیه نگاری ایرنا از دومین بازی مرحله فینال لیگ برتر بسکتبال

اهواز _ ایرنا _ دومین دیدار مرحله فینال لیگ برتر بسکتبال باشگاه های کشور با برتری پتروشیمی بندر امام به پایان رسید.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، روز دوشنبه دومین دیدار مرحله فینال لیگ برتر بسکتبال باشگاه های کشور بین دو تیم پتروشیمی بندر امام و پالایش نفت آبادان در سالن اندیشه ماهشهر برگزار گردید که با حواشی همراه بود.
دومین بازی مرحله فینال عصر امروز با تاخیر 10 دقیقه ای همراه بود در حالی که یک ساعت قبل از شروع بازی تماشاگران ماهشهری مثل همیشه خود را به سالن مسابقات رساندت بودند و به هنگام تمرین کردن، بازیکنان پتروشیمی را مورد تشویق قرار دادند.
در این بازی حدود 2 هزار تماشاگر ماهشهری از نزدیک نظاره گر بازی بودند و با شور و هیجان تیم خود را تشویق می کردند.همچنین 200 تماشاگر آبادانی برای تشویق تیمشان در سالن حضور داشتند.
تماشاگران حاضر در سالن به هنگام امتیاز گرفتن تیم پتروشیمی با سر دادن شعار 'پترو با تعصب' بازیکنان این تیم را مورد تشویق قرار می دادند.
در کوارتر دوم و در حالی که 2 دقیقه و 24 ثانیه به انتهای بازی زمان باقی مانده بود، حامد حدادی به شدت نسبت به تصمیمات داوری بازی معترض بود و با حالت عصبانیت قصد داشت به سمت میز ناظر بازی برود که سایر بازیکنان پتروشیمی جلو حرکت او را گرفتند.
هواداران تیم پالایش نفت آبادان برگزار خلاف بازی اول در ضلع شرقی سالن مستقر شده بودند تا به درب های خروجی نزدیک تر باشند.
حامد حدادی کاپیتان تیم ملی بسکتبال ایران که در بازی روز گذشته به طور کامل در میدان حضور داشت در کوارتر دوم این بازی با صلاحدید مهران شاهین طبع به مدت 4 دقیقه از زمین بازی خارج شد که این موضوع باعث شد پالایش نفت آبادان کوارتر دوم بازی را به سود خود به پایان برساند.
سرمربی و بازیکنان تیم پالایش نفت آبادان همچون بازی اول مرحله فینال نسبت به تصمیمات داوری معترض بودند. بازیکنان تیم پالایش نفت آبادان تا پایان کوارتر سوم 17 خطا انجام دادند در حالی که بازیکنان تیم پتروشیمی 13 خطا کردند.
در انتهای کوارتر سوم بازی در حالی که تنها یک ثانیه به پایان بازی مانده بود بهنام یخچالی بازیکن تیم پتروشیمی بندر امام از فاصله 10 متری پرتاب خود را به سمت سبد پالایش نفت آبادان رها کرد که توپ این بازیکن از خوش شانسی وارد سبد حریف شد.
در کوارتر چهارم بازی جدال بین حامد حسین زاده و سجاد مشایخی بر سر توپ منجر به دعوا فیزیکی بین این دو بازیکن شد که با وساطت بازیکنان دو تیم خاتمه یافت. این موضوع اعتراض شدید نیمکت نشینان هر دو تیم را به همراه داشت.
دیدار بین دو تیم پتروشیمی بندر امام و پالایش نفت آبادان در دومین بازی از مرحله فینال با برتری 84 بر 62 پتروشیمی به پایان رسید.
سومین دیدار مرحله فینال بین دو تیم پتروشیمی بندر امام و پالایش نفت آبادان روز پنجشنبه در آبادان برگزار خواهد شد.
6002خبرنگار: محمد شاکری **انتشاردهنده : کبری آقازری

انتهای پیام /*

نظر شما