شناسهٔ خبر: 19525835 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

همه‌چیز را باختید هم اعتبار گذشته و هم اخلاق و مرام را

منبع: کیهان

«آقای روحانی شما نبردید، باختید، همه چیزتان را باختید؛ هم اعتبار و گذشته انقلابی و هم اخلاق و مرام و معنویت را».

صاحب‌خبر -

به گزارش مشرق، این مطلب را داریوش سجادی همکار سابق نشریات اصلاح‌طلب و مشاور مهدی کروبی نوشت. او می‌نویسد: این کمال بی‌آزرمی است که در ایام رقابت‌های انتخابات، سفید چشمی کنید و به ثمن بخس همه محکمات و مسلمات و مفاخر و مواضع قابل افتخار و استناد انقلاب و نظام را برای مانائی در قدرت و رای ربایی به لجن بکشید و در فردای پیروزی، با نگاه مستقیم به دوربین تلویزیون، مخاطب خود را سفیه انگاشته و از موضع قلندرانه تواضع‌فروشی فرمائید!


خلعت این تواضع و کسوت آن مقام با چنان ترفند و چنین فرآیندی بر قامت ناراست‌تان زار می‌زند این کمال بی‌آزرمی است که در پروای شکست در انتخابات و در شهوت نشست بر کرسی صدارت اصول فروشانه آرای خود را از بازار سیاه سیاست ابتیاع فرمائید.


نگاهی به راه طی شده خود در رقابت‌های انتخابات بیاندازید و پشت سر خود را ببینید که چه دسته گل‌هائی به آب دادید؟ قدرت را بردید اما اخلاق را باختید. شما سرهنگ نیستید اما حقوق‌دان هم نیستید و گندم نمایانه جوفروشی کردید. 


ارزش‌اش را داشت آقای رئیس‌جمهور!؟ می‌ارزید و می‌صرفید تا اخلاق را فدیه مانائی خود در قدرت کنید!؟می‌ارزید و می‌صرفید تا برای مانائی در قدرت با پنجه کشیدن بر سیمای قهرمانانه نیروهای توانمند سپاه، ایشان را متهم به موشک‌بازی کنید؟


می‌ارزید و می‌صرفید تا مانائی در قدرت را به بهای دفاع از کثیف‌ترین نحله‌های تروریستی بدسابقه در کشور ابتیاع فرموده و رقیب‌تان را متهم به خشونت و سرزنش بابت اعدام آن اشرار وطن‌فروش و قاتل نمائید؟


آقای روحانی! شما نبردید. باختید. همه‌چیزتان را باختید. هم اعتبار و گذشته انقلابی‌تان را باختید و هم اخلاق و مرام و معنویت را واگذار کردید.

برچسب‌ها:

نظر شما