شناسهٔ خبر: 19524332 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه اطلاعات | لینک خبر

اخبار کوتاه خارجی

صاحب‌خبر -
 

رئال مادرید قهرمان لالیگا شد
تیم فوتبال رئال مادرید با پیروزی برابر مالاگا قهرمان این فصل از رقابتهای لالیگا شد. بارسلونا، قهرمان فصل گذشته این بار نتوانست از عنوان خود دفاع کند و در رده دوم جدول قرار گرفت.
به گزارش مهر، در دو بازی همزمان هفته سی و هشتم رقابتهای لالیگا که برای تعیین قهرمان فصل برگزار شد تیم های رئال مادرید و بارسلونا به ترتیب برابر مالاگا و ایبار پیروز شدند اما با این نتایج تیم رئال مادرید جام قهرمانی را بالای سر برد.تیم رئال مادرید در زمین مالاگا برابر این تیم به میدان رفت و پیروزی ۲ بر صفر را رقم زد. کریستیانو رونالدو در دقیقه ۲ بازی روی پاس ایسکو فرار کرد و دروازه میزبان را گشود تا نیمه نخست با برتری یک بر صفر شاگردان زیدان خاتمه یابد.
در نیمه دوم هم کریم بنزما (۵۵) گلزنی کرد تا خیال رئال مادرید برای قهرمانی راحت شود.
این برد جمع امتیازات رئال مادرید را به عدد ۹۳ رساند و قهرمانی این تیم را مسجل کرد. رئال مادرید برای برپایی جشن قهرمانی فقط به یک امتیاز در این بازی احتیاج داشت. شاگردان زیدان حالا خود را آماده حضور در فینال رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا می کنند.تیم فوتبال بارسلونا هم در ورزشگاه نوکمپ پذیرای ایبار بود و برابر این تیم به سختی پیروزی ۴ بر ۲ را رقم زد.آبی اناری ها با این برد ۹۰ امتیازی شدند و در رده دوم قرار گرفتند. این تیم فصل گذشته قهرمان لالیگا شده بود. قبل از این بازی هواداران تیم بارسلونا از لوئیز انریکه قدردانی کردند.بارسلونا در فینال جام حذفی اسپانیا هم حاضر است.

کورتوا و هری کین بهترینهای لیگ برتر انگلیس
تیبو کورتوا در پایان فصل لیگ برتر انگلیس عنوان بهترین دروازه بان را به خود اختصاص داد.
به گزارش مهر، تیبو کورتوا دروازه بان تیم فوتبال چلسی با ۱۶ کلین شیت در طول فصل توانست بهترین دروازه بان لیگ برتر انگلیس شناخته شود.این دروازه بان بلژیکی بالاتر از داوید دخیا (منچستریونایتد)، فریزر فارستر (ساوتهمپتون) و پتر چک (آرسنال) قرار گرفت که بعد از او بیشترین کلین شیت را در این فصل داشتند.
ستاره تیم فوتبال تاتنهام هم بهترین گلزن لیگ برتر انگلیس شد. هری کین با سه گلی که در روز پایانی رقابتهای لیگ برتر انگلیس به ثمر رساند تعداد گل های خود را در این فصل به عدد ۲۹ رساند و عنوان آقای گلی این فصل لیگ برتر انگلیس را به خود اختصاص داد.هری کین در حالی به این افتخار دست یافت که یازده هفته بخاطر مصدومیت دور از میادین بود.

قطع نوار ناکامی های اینتر با پیروزی مقابل لاتزیو
تیم فوتبال اینتر با پیروزی در زمین لاتزیو به ناکامی های خود پایان داد.
به گزارش ایرنا، تیم های فوتبال لاتزیو و اینتر دیدار خود را در چارچوب هفته سی و هفتم رقابتهای سری آ ایتالیا در ورزشگاه المپیکو برگزار کردند که در پایان تیم اینتر ۳ بر یک پیروز شد. بالدا کیتا (۱۸ – پنالتی) گل تیم لاتزیو را به ثمر رساند. برای تیم اینتر نیز مارکو آندریلی (۳۱)، وسلی هوندت (۳۷ – گل به خودی) و ادر (۷۳) گلزنی کردند.لاتزیو با ۷۰ امتیاز در رده چهارم جدول قرار دارد و اینتر با ۵۹ امتیاز تیم هفتم جدول است.

برچسب‌ها:

نظر شما