شناسهٔ خبر: 19523694 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه کیهان | لینک خبر

سرمربی تیم ملی هندبال تاکید کرد

اردوی دوم ملاک ارزیابی هندبالیست‌ها برای مسابقات بین‌المللی خواهد بود

سرمربی تیم ملی هندبال پس از اردوی هندبالیست‌ها در مشکین‌شهر تاکید کرد:اردوی دوم ملاک ارزیابی هندبالیست‌ها برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی جام جهانی سال ۲۰۱۹ خواهد بود.

صاحب‌خبر -



نخستین اردوی تیم ملی هندبال کشورمان در بخش مردان در سال ۹۶ از ۲۷ اردیبهشت‌ماه تا چهارم خردادماه با دعوت از ۵۱ بازیکن در مشکین‌شهر پیگیری می‌شود. طبق نظر علیرضا حبیبی سرمربی تیم ملی هندبال ایران دعوت شدگان به این اردو در دو بخش الف و ب در تمرینات حاضر می‌شوند. علیرضا حبیبی سرمربی تیم ملی هندبال کشورمان در خصوص این مرحله از تمرینات توضیحاتی داد که گزیده‌ای از آن در ادامه می‌آید:
*این اردو در دو گروه الف و ب در مشکین‌شهر برگزار می‌شود. خوشبختانه مسئولین این شهر امکانات بسیار خوبی را برای ما مهیا کرده‌اند و در کنار آن جاذبه‌های گردشگری و طبیعت این شهر برای ما جالب بود.
 * در اردوی گروه اول محسن باباصفری از بچه‌های لژیونر در تمرین حضور داشت . در اردوی گروه دوم نیز مابقی بچه‌های لژیونری که بازی‌هایشان با تیم‌های خود به اتمام رسیده به جمع ما می‌پیوندند. البته الله‌کرم و سجاد که در اروپا بازی دارند به اردوی گروه دوم نمی‌رسند چرا که بازیهای آنها تا چند هفته آینده ادامه دارد.البته قرار است این نفرات در اردوی مرحله دوم به جمع ما بپیوندند.
*ما اردوی دوم را ملاک ارزیابی نفرات نهایی قرار داده‌ایم. الان با یک مرحله اردو که بیشتر جنبه تمرینی داشت نمی‌توانستیم نظر نهایی برای انتخاب اعضا تیم بدهیم
* تمرینات ما به منظور آماده سازی برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی جام جهانی سال ۲۰۱۹ است. قرار است بهترین نفرات این اردوها در نهایت اعضای تیم اعزامی به بازیهای تدارکاتی کاپ سئول را تشکیل دهند. مرحله اول از اردوی تیم ملی از روز اول خردادماه با حضور دیگر دعوت شدگان در گروه دوم در مشکین‌شهر شروع می‌شود و تا چهارم خردادماه ادامه می‌یابد.

نظر شما