شناسهٔ خبر: 19493911 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

عضو فراکسیون امید مجلس در گفت وگو با ایرنا:

رقابت را در پساانتخابات به رفاقت تبدیل کنیم/ موضوعات اقتصادی و محیط زیست مورد توجه دولت باشد

تهران-ایرنا-عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این که در پساانتخابات باید رقابت را به رفاقت تبدیل کنیم، گفت: همدلی و وحدت را بایدبعد از انتخابات بیشتر در جامعه مشاهده کنیم.

صاحب‌خبر -

قاسم میرزایی نکو روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی ایرنا با تاکید بر ضرورت وحدت، همدلی و وفاق در دوران پساانتخابات تاکید کرد: همیشه رقابت های انتخاباتی موضوعات و مسائل ویژه ای را به وجود می آورد ولی بعد از انتخابات باید رقابت ها تبدیل به رفاقت شود.
وی افزود: پس از انتخابات باید با همدلی و وحدت تمام موضوعاتی را که پیش از آن مطرح بوده را از بین ببریم و با یکدیگر رفاقت کنیم.
نماینده مردم دماوند در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: همه باید دست به دست هم دهیم و مسائل و کاستی هایی که مطرح شده را با برنامه ریزی های مشخصی رفع کنیم.
میرزایی نکو از نامزدهای انتخابات خواست جلساتی را با رئیس جمهوری برگزار و مطالب و موضوعات مدنظر خود را در مورد مسائل مختلف کشور به وی ارائه کنند.
وی در ادامه از چالش های پیش رو دولت را مسائل اقتصادی دانست و گفت: موضوعات اقتصادی،مسائل مربوط به محیط زیست و گردشگری از مسائلی است که دولت باید به آن بپردازد، دولت در چهار سال آینده باید موضوعات مربوط به برجام را تعیین تکلیف کند.
عضو فراکسیون امید مجلس همچنین گفت: در مقابل اقداماتی که عربستان در منطقه دارد ما باید دیپلماسی فعالی با کشورهای منطقه داشته باشیم و نقش خود را در منطقه پررنگ تر کنیم.
سیام**9121**1336 خبرنگار: سمیه لاری**انتشار: مهرنوش خانزائی

انتهای پیام /*

نظر شما