شناسهٔ خبر: 19485373 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فدراسیون تکواندو | لینک خبر

چهارمین دوره بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی؛

پایان کار تکواندوکاران ایران با 13 مدال رنگارنگ

صاحب‌خبر -

چهارمین دوره بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی؛
پایان کار تکواندوکاران ایران با 13 مدال رنگارنگ



شناسه خبر: 29508   پنجشنبه 28 ارديبهشت 1396 - 22:07

مسابقات تکواندو چهارمین دوره بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی امروز (پنجشنبه) با کسب 13 مدال طلا، نقره و برنز ملی پوشان کشورمان به پایان رسید.


به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، چهارمین دوره بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی در بخش تکواندو که از روز سه شنبه (26 اردیبهشت‌ماه) با حضور 166 تكواندوكار از 23 كشور در سالن ورزشي "باكو" آذربايجان آغاز شده بود، دقایقی پیش به کار خود خاتمه داد.

در این رقابت‌ها زنان کشورمان موفق به کسب یک مدال طلا (ناهید کیانی)، 2 نقره (اکرم خدابنده و ملیکا میرحسینی) و 3 برنز (فاطمه مداحی، طیبه پارسا و سودابه پورصادقی) شدند و مردان نیز 2 مدال طلا (مهدی اسحاقی و مهدی یوسفی)، 3 نقره (سیدحسین احسانی، احمدی محمدی و سید احمد خسروفر) و 2 برنز (علیرضا درویش‌پور و حسین قربان‌زاده) بدست آوردند.


تركيب تيم‌ملي زنان كشورمان را فاطمه مداحی در وزن 46- کیلوگرم، سودابه پورصادقی در وزن 49- کیلوگرم، ناهید کیانی در وزن 53- کیلوگرم، طیبه پارسا در وزن 57- کیلوگرم، حنانه همتی در وزن 62- کیلوگرم، پریسا جوادی در وزن 67- کیلوگرم، ملیکا میرحسینی در وزن 73- کیلوگرم و اکرم خدابنده در وزن 73+ کیلوگرم تشكيل داده بودند.

تيم‌ملي مردان نیز با تركيب مهدي اسحاقي در وزن 54- كيلوگرم، صادق دهقاني در وزن 58- كيلوگرم، مهدي يوسفي در وزن 63- كيلوگرم، سيدحسين احساني در وزن 68- كيلوگرم، سيداحمد خسروفر در وزن 74- كيلوگرم، عليرضا درويش‌پور در وزن 80- كيلوگرم، احمد محمدي در وزن 87- كيلوگرم و حسين قربان‌زاده در وزن 87+ كيلوگرم در اين رقابت‌ها حضور پيدا کرده بود.


گفتني است، هدايت تيم گروه مردان برعهده «فریبرز عسکری» به عنوان سرمربی، «علي محمد بسحاق» و «مهدي احمدي» به عنوان مربی بود و تيم‌ملي تکواندو زنان نيز با سرمربيگري «مهرو كمراني» و مربيگري «فاطمه صفرپور» در اين رقابت‌ها به مصاف حريفانشان رفت.



نظر شما