شناسهٔ خبر: 19474025 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

وضعیت آب‌وهوای تمام مراکز استان‌های کشور

سه روزآینده، در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب، درمناطقی ازشرق و جنوب شرق کشور بویژه استانهای سیستان و بلوچستان، کرمان و یزد افزایش ابر وزش باد شدید موقتی پیش بینی می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، براساس تحلیل آخرین نقشه‌های هواشناسی در سه روزآینده، بویژه در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب، درمناطقی ازشرق و جنوب شرق کشور بویژه استانهای سیستان و بلوچستان، کرمان و یزد افزایش ابر، رگبارباران، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقتی پیش بینی می‌شود. 

 
همچنین امروز با ورود سامانه بارشی به شمال غرب کشور روزهای شنبه و یکشنبه درمناطقی از شمال غرب، غرب، و بتدریج دامنه‌های جنوبی البرز و زاگرس مرکزی و مرکز کشور سبب ابرناکی رگبار باران گاهی با رعد وبرق و وزش باد شدید موقتی خواهد شد، 
 
 
این سامانه دوشنبه در شمال شرق کشور مستقر خواهد بود و اواخر وقت سه شنبه از شمال شرق کشور خارج خواهد شد.
 
 
امروز دراستانهای ساحلی دریای خزر دمای هوا بین ۶ تا ۵ درجه افزایش می‌یابد، در برخی نقاط سواحل غربی خزر واردبیل با وزش باد جنوبی شدید همراه خواهد بود. 
 
 
با تشکیل توده بزرگ گردوخاک روی عراق و حرکت آن به سمت مرزهای غربی کشور انتظار می‌رود از روز شنبه گردوغبار مناطق شمال غرب، غرب و جنوب غرب کشور را فرا بگیرد. 
 
 
این شرایط کم و بیش در روز یکشنبه نیز با شدت کمتری ادامه می‌یابد و سبب کاهش کیفیت هوادر این مناطق می‌گردد. روزهای دوشنبه و سه شنبه خلیج فارس مواج پیش بینی می‌شود.
 
 
 
 
 
 
 

نظر شما