شناسهٔ خبر: 19470226 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: هنگام | لینک خبر

شعب اخذ رای در استان بوشهر بسته شد/ آغاز شمارش آرا در روستاها

رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر گفت: باتوجه به تمدید مهلت رای گیری توسط ستاد انتخابات وزارت کشور تا ساعت 24 ، درهای شعب اخذ رای این استان بسته شده اما کار رای گیری همچنان ادامه دارد.

صاحب‌خبر -
سایت خبری تحلیلی هنگام    Hengamnews.com:
عبدالکریم گراوند جمعه شب با قدردانی از مشارکت بالای مردم استان بوشهر درانتخابات افزود:
کار رای گیری از همه کسانی که در شعب اخذ رای حضور دارند انجام خواهد شد .
وی یادآورشد: کار رای گیری در 37 شهر استان بوشهر کماکان ادامه دارد اما در روستاها انتخابات پایان یافته و شمارش آرا آغاز شده است.
رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر اظهارداشت: دوازدهیمن دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی در این استان در کمال آرامش ، امنیت و منطبق با قانون انجام شد.
گراوند یادآورشد:باتوجه به مشارکت بالای مردم درانتخابات همه شعب اخذ رای با ازدحام جمعیت روبرو شدند طوریکه تمدید رای گیری تا ساعت 24 یعنی آخرین مهلت قانونی زمان تعیین شده از وزارت کشور انجام شد.
وی گفت: نتایج انتخابات ریاست جمهوری به ستاد انتخابات وزارت کشور اعلام می شود .
رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر افزود: نتایج انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا نیز پس از شمارش آرا و تشکیل جلسه هیات های اجرایی و نظارت از طریق فرمانداری ها اطلاع رسانی خواهد شد.
گراوند گفت:هواداران و مسئولان ستادهای نامزدهای انتخاباتی همانطور که تاکنون فعالیت های خود را بر مدار قانون انجام داده اند انضباط و قانون مداری را سرلوحه کار قرار دهند و فارغ از اینکه چه کسی منتخب مردم می شود شکوه حماسه ملی را جشن بگیرند.
وی افزود:همانطور که رهبر معظم انقلاب اعلام کردند هر کسی در انتخابات ریاست جمهوری رای بیاورد برنده ملت ایران است برهمین اساس هیچ جریان سیاسی بازنده نیست و هواداران نامزدها متانت خو را حفظ کنند و به رای مردم احترام بگذاریم .
گراوند گفت:باتوجه به پایان انتخابات همه نامزدها و هواداران آنها باید رقابت را به رفاقت تبدیل کنند و با همدلی و همکاری زمینه شکوفایی ایران اسلامی را فراهم کنند.
وی با بیان اینکه درصد مشارکت بوشهری ها در انتخابات گذشته همواره از میانگین کشوری بالاتر بوده است یادآورشد:مشارکت مردم این استان در آخرین انتخابات مربوط به دهمین دوره مجلس شورای اسلامی 68درصد است.
رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر اظهارداشت: رای گیری در این دوره از انتخابات در شهرهای بوشهر و برازجان مرکز شهرستان دشتستان الکترونیکی انجام شد .
گراوند ادامه داد: 20هزار نفر برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی در استان بوشهر را عهده دار بودند.

نظر شما