شناسهٔ خبر: 19469373 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: جهان نیوز | لینک خبر

رئیس ستاد مردمی سید ابراهیم رئیسی

تخلفات گسترده‌در انتخابات همچنان در حال وقوع

صاحب‌خبر -
به گزارش جهان نيوز به نقل از نسیم؛ احمد خورشیدی آزاد رئیس ستاد مردمی حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی گفت: مزیت رای حجت الاسلام رئیسی در روستاها و مناطق محروم است که حدود 18 میلیون رای داشتند و در شهرهای کوچک هم که حدود 17 میلیون رای بود آنجا هم اقبال بیشتر  با حجت الاسلام رئیسی بود.
وی با اشاره به وقایع امروز انتخابات گفت: اتفاقی که امروز رخ داد و البته از قبل هم قابل پیش بینی بود این است که در شهرهای و روستاهایی که اقبال حجت الاسلام رئیسی بالاتر است یک مجموعه ای از تخلفات شکل گرفته است شامل اینکه که یا تعرفه ها دیر می آمد، یا کم می آمد و یا  صندوق ها دیر می آمدند و زودتر می رفتند.
خورشیدی ادامه داد:‌ لذا مشخص است هرجایی که احساس می شد که رای آقای رئیسی بالاست این پروژه در آن نقاط اجرا شد، اخبار زیادی هم اکنون از استانها وجود دارد که این اخبار را تایید می کند. در استان آذربایجان غربی در هرکدام از روستاهایی که رای حجت الاسلام رئیسی بالا بوده، تعرفه نرسیده است، چنانکه امور قومی و مذهبی را هم در این مساله دخیل کرده اند.  این مشکل حتی در تهران هم وجود دارد. در منطقه 14 تهران همچنان تعرفه جدید نرسیده و در بسیاری از شعب انتخابات متوقف شده و گفته اند که تعرفه نمی آورند.
خورشیدی آزاد افزود: مشکلات جدی در فرایند انتخابات ایجاد شده است، این مشکلات تقریبا مربوط به تمامی استانهای کشور است. برای مثال در برخی شعبات مخصوصا در مشهد که رای حجت اسلام رئیسی بسیار بالا بوده، حتی تا ساعت 12.5 ظهر مانند مسجد امیرالمومنین(ع)، انتخابات آغاز نشده است
وی در پایان گفت: ستاد حجت الاسلام رئیسی به این تخلفات گسترده اعتراضات بسیار زیادی کرده اما تا اکنون ترتیب اثری داده نشده است.

نظر شما