شناسهٔ خبر: 19468960 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

روز درخشش ملت؛

انتخابات تا ساعت 24 تمدید شد

قشم - ایرنا - رییس ستاد انتخابات قشم از تمدید مهلت رای گیری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا تا ساعت 24 خبر داد.

صاحب‌خبر -

مصطفی غلامپور جمعه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا عنوان کرد: با توجه به حضور پرشور مردم در شعبه های رای گیری و تشکیل صف های طولانی واجدان شرایط در قشم و سایر نقاط ایران، وزیر کشور برای سومین بار مهلت انتخابات را تمدید کرد.
وی افزود: بر اساس قانون انتخابات رای گیری حداکثر تا ساعت 24 ادامه می تواند ادامه یابد و پس از آن امکان تمدید وجود ندارد، از این رو انتظار می رود افرادی که هنوز موفق به رای دادن نشدند هرچه سریعتر به نزدیکترین شعبه رای گیری جهت مشارکت در این حماسه سیاسی مراجعه کنند.
رییس ستاد انتخابات قشم بیان کرد: با توجه به ازدحام در برخی شعبه ها از مردم درخواست می شود به شعبه هایی مراجعه کنند که بتوانند به راحتی رای خود را به صندوق بیاندازند.
او اضافه کرد: پس از پایان مهلت قانونی رای گیری همه افراد حاضر در صف باید توسط دست اندرکاران به داخل شعبه ها هدایت شوند و رای دهند.
غلامپور با اشاره به اینکه تا کنون مشکل خاصی در فرآینده رای گیری وجود نداشته بیان کرد: 119 شعبه رای گیری در قالب 99 شعبه ثابت و 20 شعبه سیار شامل 68 شعبه در بخش مرکزی، 45 شعبه در شهاب و 6 شعبه در بخش هرمز آماده استقبال از واجدان شرایط می باشند.
وی در ادامه از حضور حماسی مردم قشم و تلاش های حدود 2 هزار و 400 تن از دست اندرکاران برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در این شهرستان قدردانی کرد.
انتشاردهنده: محمد ملاحمزه زاده
8123

انتهای پیام /*

نظر شما