شناسهٔ خبر: 19468602 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

رحمانی فضلی: زمان رای گیری تا 12 تمدید خواهد شد/مردم به هیچ‌وجه به گمانه‌زنی‌های نتایج انتخابات توجه نکنند

وزیر کشور گفت: طبق قانون تا ساعت 12 شب می‌توانیم زمان رای گیری را تمدید کنیم و مردم باید سعی کنند که تا این ساعت خود را به مراکز رای گیری برسانند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار انتخابات باشگاه خبرنگاران جوان؛ عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور با اشاره به حضور حماسی ملت ایران در انتخابات 29 اردیبهشت گفت: مردم ما بازهم حماسه جدید را خلق کردند و به دنیا ثابت کردند که پای آرمانها و ارزش‌هایشان ایستاده‌اند.

وی ادامه داد: تلاش ما بر این بود تا تمام امکانات لازم به کار گرفته شود تا همه راضی باشند، حضور مردم به قدری زیاد و غافلگیر کننده بود که ما شرمنده این عزیزان شدیم. مردم برای اثبات مانور قدرت کشور سختی‌های انتخابات را تحمل کردند و بار دیگر حقانیت خود را به دنیا اثبات نمودند.

وزیر کشور با اشاره به تمدید زمان رای گیری اظهار داشت: طبق قانون تا ساعت 12 شب می‌توانیم زمان رای گیری را تمدید کنیم و مردم باید سعی کنند که تا این ساعت خود را به مراکز رای گیری برسانند.

رحمانی فضلی تصریح کرد: در برخی از شهرها هنوز با تراکم جمعیت مواجهیم و مردم باید در تمامی ستادهای شهرها توزیع شوند و خود رای گیری را مدیریت کنند و به حوزه‌های خلوت‌تر بروند. با توجه به برگزاری انتخابات شوراها و ریاست جمهوری و علاقه‌مندی مردم به شرکت در این حماسه این ترافیک ایجاد شده است و ما امیدواریم بتوانیم تا ساعت 12 امشب رای گیری را به اتمام برسانیم.

وی با اشاره به شایعاتی که مبنی بر نتایج انتخابات است، گفت: مردم به هیچ‌وجه به گمانه‌زنی‌ها گوش نکنند و ستاد امنیت ما وارد عمل شده و متخلفان را به دادسرا معرفی کرده است.

رحمانی فضلی ادامه داد: استانداران و فرمانداران بنا بر دستورها تعرفه‌ها را توزیع کردند و در هیچ‌ کجا کمبودی وجود ندارد امیدوارم با همکاری مردم بتوانی این ساعات آخر را با خوبی به پایان برسانیم. در تهران ،‌مشهد، تبریز ، اصفهان و شیراز حوزه‌هایی هستند که بسیار خلوت می‌باشند و بهتر است مردم به آنها مراجعه کنند.

وزیر کشور با اشاره به ساعت آغاز شمارش آرا خاطر نشان کرد: شمارش رسمی آرا بعد از اتمام آخرین فرضت رای‌گیری آغاز می‌شود و هیات‌های اجرایی و نظارت این کار را انجام می‌دهند.

وی در پایان اظهار داشت: هر کس شکایتی دارد باید به شورای نگهبان ارجاع دهد و هیچ مرجعی جز این شورا صلاحیت رسیدگی به شکایت را ندارد.

انتهای پیام/

نظر شما