شناسهٔ خبر: 19468359 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

بیانیه جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی:

جریان حامی دولت تا پایان انتخابات برای رای‌آوری دست به هر اقدامی خواهد زد/ تخلفات مسئولان اجرایی غیرقابل انکار است

جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: حجم تخلفات بالای مسئولان اجرایی انتخابات به گونه‌ای مشهود است که مستندات غیرقابل انکار از آن وجود دارد لیکن هیچ اقدامی در برخورد با این تخلفات انتخاباتی مشاهده نمی‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش حوزه انتخابات خبرگزاری فارس، جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی در خصوص تخلفات عوامل اجرایی انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است: تاکنون خلق حماسه بزرگی دیگری را شاهد هستیم از طرف دیگر عملکرد نامناسب و تلخی را از سوی مسوولین اجرایی انتخابات شاهد هستیم. حجم تخلفات بالای مسوولین اجرایی انتخابات به گونه ای مشهود است که مستندات غیرقابل انکار از آن وجود دارد لیکن هیچ اقدامی در برخورد با این تخلفات انتخاباتی مشاهده نمی شود.

این بیانیه می‌افزاید: طبق مستندات به دست آمده، در جدیدترین اقدام تیم رسانه‌ای امنیتی دولت پس از بررسی و تحلیل وضعیت شعب اخذ رای در خصوص میزان رای‌دهندگان و طرفداران هر کدام از دو نامزدها که برای شعبی که میزان استقبال از رقیب دولت بیشتر است تعرفه رای کمتری تخصیص داده است. به عنوان نمونه در برخی حوزه های انتخابیه و شهرها و روستاهایی که نامزد منتقد وضعیت موجود از اقبال بالایی برخوردار است و تعرفه رای گیری تمام شده، وزارت کشور از ارسال تعرفه جدید خودداری کرده و می کند.
با این کار از ساعت 16 امروز جمعه این شعب با کمبود تعرفه رای مواجه شده و طرفداران آقای رئیسی با مشکل رای‌دهی مواجه شده اند.

در این بیانیه تاکید شده است: این اقدامات در حالی است که رهبر انقلاب در هفته گذشته در چندین نوبت، بر ضرورت حفظ امانت مردم در انتخابات تاکید کردند و توصیه کردند که نامزدها کاری نکنند که انتخابات باعث تضعیف کشور شود. به نظر می‌رسد جریان حامی دولت تا پایان انتخابات برای رای آوری دست به هر اقدامی خواهد زد.

این بیانیه می‌افزاید: با توجه به اینکه مدت کوتاهی نسبت به زمان رای گیری وجود دارد لازم است نهادهای قضایی و نظارتی به تخلفات مسوولین اجرایی کشور رسیدگی کنند و زمینه مناسبی برای حضور گسترده عمومی فراهم شود. بدیهی است دولت یازدهم در صورتی که نخواهد به رای مردم تن دهد و با تخلفات گسترده، نتیجه انتخابات را دچار خدشه نماید با واکنش جدی افکار عمومی مواجه می شود.

انتهای پیام/

نظر شما