شناسهٔ خبر: 19468257 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: نسیم | لینک خبر

رئیسی در ستاد انتخابات کشور:

اگر به ساز و کارهای پیش‌بینی‌ شده در انتخابات به درستی عمل کنند مشکلی ایجاد نمی‌شود

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری گفت: سازوکار انتخابات در کشور ما ساز و کار اطمینان بخشی است؛ اگر به ساز و کارهای پیش‌بینی‌ شده قانونی به درستی عمل کنند مشکلی ایجاد نمی‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش «نسیم آنلاین»، حجت‌الاسلام رئیسی، کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری امشب در ستاد انتخابات وزارت کشور در جمع خبرنگاران اظهار داشت:

- حضور بنده در ستاد انتخابات کشور برای عرض خسته نباشید به همه دست اندرکاران انتخابات است و آنهایی که در شهرها و روستاهای مختلف فرایند رای گیری را انجام می‌‌دهند.

- سازوکار انتخابات در کشورما ساز و کار اطمینان بخشی است؛ اگر به ساز و کار پیش‌بینی‌ها شده قانونی به درستی عمل کنند مشکلی ایجاد نمی‌شود، ما تجربه حندین سال برگزاری انتخابات را داریم.

- امروز یک سری مشکلاتی را به بنده گزارش دادند؛ از همان ابتدای شروع انتخابات که اعلام اسامی بود شهرت بنده را در بعضی از اعلانات ذکر نکرده بودند که علی القاعده برخی ممکن است نام شناسنامه‌ای من را نشناسند.

- موضوع شهرت مهم است و این موضوع هم در قانون پیش‌بینی شده است،‌ در قانون آمده کسانی که به یک فامیلی مشهور هستند ذکر شوند این اشکالات از طرف ما اعلام شد.

- در برخی از موارد مسئله پذیرش تمایندگان کاندیدا مطرح بود که این موضوع هم متن قانون است و  ما به وزارت کشور اعلام کردیم.

برچسب‌ها:

نظر شما