شناسهٔ خبر: 19466769 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

بیانیه علمای بحرین در خصوص جلسه محاکمه آیت الله عیسی قاسم

علمای بحرین اعلام کردند که در صورت صدور هرگونه حکمی در دادگاه آیت الله عیسی قاسم، ملت در هر لحظه آمادگی کامل برای عمل به هرگونه فتوای شرعی در واکنش به حکم دادگاه را داشته باشند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، دو روز پیش از برگزاری دادگاه محاکمه آیت الله «عیسی قاسم» رهبر شیعیان بحرین، علمای این کشور بیانیه ای در دفاع از ایشان صادر کردند.

علمای بحرین در بیانیه ای ضمن تاریخی خواندن حرکت ملت بحرین در دفاع از دینشان در سخت ترین و خطیرترین شرایط، از مردم خواستند در حرکتی مجاهدانه در شب دادگاه آیت الله عیسی قاسم، زن و مرد مساجد را پر نموده و به قرائت ادعیه ای که علیه ظلم وارد شده است بپردازند.

در این بیانیه آماده است: اراده ملت به اذن الهی پیروز است؛ زیرا این ایمانی است که متزلزل شدنی نیست و حقی است که چیزی قدرت غلبه بر آن ندارد. اصرار نظام بر ادامه طغیانش و ادامه این محاکمه فریبکارانه تاثیری جز افزایش اراده مردم و آمادگی بیشتر آنان برای ایثار و فدا شدن نداشته است.

در پایان این بیانیه علما تاکید نموده اند: در صورت صدور هرگونه حکمی در دادگاه آیت الله عیسی قاسم، ملت در هر لحظه آمادگی کامل برای عمل به هرگونه فتوای شرعی در واکنش به حکم دادگاه را داشته باشند.

گفتنی است، روز ۳۱ اردیبهشت دادگاه نهایی رهبر شیعیان بحرین برگزار خواهد شد و هزاران نفر از مردم این کشور در شب های گذشته برای دفاع از ایشان در مناطق مختلف راهپیمایی های اعتراض آمیز کرده اند.

نظر شما